Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sanos #232630:
Este na doplnenie som prekvapeny a zarazeny z pristupu Slovak Linesu k linke do Hainburgu
1 / nadpis znama trasa vačsí komfort je len hruby vtip ktory sa nehodi ani na 1,aprila
z dovodu zvyšenia ceny a najma zniženia počtu spojov/ postupne zvyšenie ceny by som akceptoval z dovodu dlhodobeho nezvyšovania ceny listkov /
2/ Cestovny poriadok je´´ užasneˇ´´ urobeny😭 😭 v čase špičky je 7 min z Niv pod Most SNP /alebo opačne/ je len iluzia 😂 a obrat na Nivoch/prijazd vystup cestujucich pristavenie vozidla a odbavenie je 8 minut v idealnom čase a bez meškania tiež na hrane a tak len pri bežnom meškani na jednej jazde sa to už neda už vyrovnat / a ak vodič musi ist na WC a pod??. uplne nerealne stihať na čas odchody/
3min. na obrat vHainburgu??
3/Velmi by ma zaujimalo kolko cestujucich na tejto linke prepravi Slovak Lines a ako to už bude rentabilne
4/ V tomto roku DPB prepravil rekordny pocet cestujucich a to v exponovanych časoch a dnoch
sa do autobusu nedostali ludia/z dovodu že sa tam ani fyzicky nedostali nemali kam!/
5/Lutujem najma cestujich ktori pravidelne využivali tuto linku pri cestovanim za pracou povinostami kulturou a uprednostnili autobus pre autom
7/ Cakal som niečo uplne ine najma rozvoj verejnej dopravy v oblasti Bratislavy aj ked to presahuje hranice štatu kde si myslim je velky potencial rozvoja
8/ všetky tieto skusenosti mam z mojho cca 1,5 ročneho kontaktu s touto linkou
Reply on: Sanos #232630:
mas uplnu pravdu
Inak čo sa týka situácie s vodičmi, tá sa bude už len zhoršovať. Vek 24 rokov u vodičov autobusov/trolejbusov ešte spôsobí veľa problémov. Na električku stačí len 20 rokov, pteto aj prišlo na nšborový deň veľa ľudí a hádam sa nedostatok vyrieši. Treba sa poďakovať ústrednému automotoklubu a niektorým politikom, vďaka ktorým zníženie veku na autobusy neprešlo. Je tu síce nedostatok vodičov, no my môžeme byť hrdí na bezpečnosť, a na to, že sme "nevyspelé 21-ročné deti" nepustili za volanty. V Česku, kde vek 21 rokov platí sa uberajú opačnou cestou, chcú znížiť vek z 21 na 19. (čo je podľa mňa už asi nízky vek na autobus).
Reply on: Kotlár #232645:
V stredu (11.12.) som šiel s 2120 a ten bol zafŕkaný až po strechu, cez okná bolo vidieť len ťažko. Predchádzajúci sneh bol 2.12., čiže v takom stave bol minimálne 9 dní.
Začala nám sezóna solenia a podpísalo sa to aj nad čistotou vozidiel, hlavne A,T, tie autoumyvárky sa používajú ako často? pretože vozidlá majú len umytené najnutnejšie časti a nevyzerajú tak veľmi vábne pre prilákanie ďalších cestujúcich. #mamespolocnuumyvarku
V tejto súvislosti čakám že v ďalších tendroch budú požiadavkou aj kefy pri kolesách, ktoré značne minimalizujú zašpinenie vozidla.
Reply on: zakaznik #232643:
Co je to za nezmysel? Ako sa ministerstvo "snazi aby neboli cezhranicne linky vyhodne na podnikanie"?

Regionalna doprava na komercnej baze nikde v sirsiom regione nefunguje.
Reply on: gejza #232629:
Nechajú pár spojov, aby sa nepovedalo.
Následne budú čakať, kým sa to začne dotovať za verejné peniaze. 😁
Rozhodne lepší plán, ako sa snažiť zvýšiť záujem cestujúcich a potom ešte bojovať s nejakou konkurenciou.
Ministerstvo sa za každú cenu snaží, aby neboli cezhraničné linky výhodné na podnikanie, toto je len dôsledok. 😗 L
Na Záluhách(Damborského) ešte teraz robili.roboši dačo
Reply on: birch #232640:
Zrejme je to chyba, na stránke, kde si zvolíš smer/zastávku, Nám. Ľ. Štúra stále je v oboch smeroch, akurát k nej nepatria žiadne časové údaje.
V súvislosti so zmenou cestovných poriadkov k 15.12. rozmýšľam, prečo práve L29 prišla o zastavovanie na Nám. Ľ. Štúra, keď sa linkám 50 (jednosmerne) aj 70 zachovalo. Alebo je to chyba?
Reply on: 810zssk #232634:
V špičke by to za 7 minút z Ml. Nív pod most SNP (vrátane odbavenia cestujúcich) nedal, tak radšej medzi 7:30 - 10:00 a 16:30 - 19:00 nepôjde do Rakúska vôbec.

Zároveň vedenie všetkých spojov až na Ml. Nivy pekným príkladom toho, ako predĺžiť interval bez dostatočného úžitku. Najmä v špičke pracovných dní by sa myslím oveľa viac potešili častejším odchodom... jaaaj, veď to v tom čase nejazdí, som zabudol 😛


Inak som prekvapený, myslel som si, že Slovak Lines obsluhu Hainburgu vyrieši takým spôsobom, že tam opäť presmeruje aspoň niektoré autobusy z/do Viedne, ktoré vo vybraných časoch posilní vloženými spojmi iba po Hainburg. Predpokladám, že napr. ráno nechodia autobusy zo Schwechatu do Bratislavy nejaké plné a večer už zase nebudú cestovať davy opačným smerom, takže by sa to dalo efektívne využiť.
Reply on: Joyki #232637:
To si ešte stále neuvedomili, že spoje musia najprv jazdiť, aby ich ľudia začali využívať?!!
Pri 90 min. intervale cestujúci aj zabudnú, že taká linka vôbec jazdí.
Reply on: MatejBA #232636:
A budú nariekať u Slovak Lines, že veď ale zápchy sú, čo už narobia, keď ich busy furt meškajú ďalšiu hodinu pri intervale hodina a pol fňuk...
Reply on: 810zssk #232634:
To bude tak sokantne, ked pribudnu auta v smere od Hainburgu/Kitsee 😃
Reply on: 810zssk #232634:
Treba si nejak zabezpecit vytazenost toho posledneho spoja 😃
Reply on: MatejBA #232628:
Dokonca jedna z tych dva a polhodinovych dier je od 16:30 do 19:00. Ono to v popoludniajsej spicke nebude jazdit.....
Ešte jedna chuťovka, ten nedeľný CP platí aj vo všetky rakúske sviatky. Čiže všetkým dochádzajúcim do zamestnania a škôl v SR pôjde za celé ráno jediný autobus 😂 😂 😂
Reply on: Sanos #232630:
A už pozorne čakám, ako sa bude Slovak Lines ponáhľať s prebratím aj druhej - naozaj stratovej linky 801, ktorú nepochopiteľne DPB prevádzkuje aj naďalej... Veď zlaté vajíčko treba poslušne odovzdať a čiernu dieru z vlastného neustále a naďalej vypĺňať...
Reply on: MatejBA #232628:
Ten mi ušiel. Wow!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.