Stala sa pozoruhodná vec, že v prípade rozširovania IDS JMK do obce Retz, rakúšania povolili. Mohli by potom už aj povoliť v prípade rozšírenia IDS BK do Hainburgu a zasa aj opačne VOR by sa mohol rozšíriť aspoň na časť územia Bratislavy. Cezhraničnú dopravu využíva, alebo aspoň pred časom využívala kopa obyvatelov Rakúska.
https://zdopravy.cz/prehledne-zmeny-v-doprave-na-jihu-moravynavrat-na-hlavni-nadrazi-ids-jmk-bude-platit-i-v-rakousku-37925/?fbclid=IwAR1z_Plad74uzGJ8YEmuvfFSZpz6Vy6_Hzk0llUO3L5mlwPlEkZ7qG7Kq1Q
https://zdopravy.cz/prehledne-zmeny-v-doprave-na-jihu-moravynavrat-na-hlavni-nadrazi-ids-jmk-bude-platit-i-v-rakousku-37925/?fbclid=IwAR1z_Plad74uzGJ8YEmuvfFSZpz6Vy6_Hzk0llUO3L5mlwPlEkZ7qG7Kq1Q
david1
Račania skoro denne postujú starostovi nech niečo robí s poobednou špičkou.
L3/9 jazdí veľmi nepravidelne. To spôsobuje nerovnomerné rozloženie už aj tak oslabenej kapacity.