Z dlhoročnej skúseností skôr odhadujem, že väčšina cestujúcich to nepochopí tak, že aspoň 3-4 mesiace bude MHD jazdiť "normálne", ale tak, že tí ****** každý polrok menia linkové vedenie.
Veru a niektori este vylukovy stav obhajuju. Sak s tym cestovat nemusia. X6 vide s int 3-4 minut vyjde predsa lacnejsie ako keby boli v KV dve linky s 4-5 min int. ( L4 a L9). Na druhu stranu koho by tie L4 a L9 pri int 7-8 vozili cez vikendy ? To je priemerka 3-4minuty.
Aj keby sa tam mali predĺžiť len na mesiac. Radšej to viackrát zmeniť ako komplikovať ľuďom cestovanie zbytočným prestupom, ktorý ani nie je na hrane a dokonca pri prestupe 4 - X6 musíš prejsť peši z Kamenného na Nám. SNP.
Tu sa píše, že v marci začne reko triangla pri tuneli, a od 2.5. výluka tunel - Molecka. Ak by sa pred Vianocami 2019 dokončila trať až do Dúbravky, predĺžila by sa tam 4 (9 po K. Ves), ale iba na 3-4 mesiace, aby sa potom mohli znova skrátiť po tunel? (Resp. niekam do mesta, ktovie ako to bude potom ...)
Takze nepredlzit L9 do Karlovky, lebo zanikne spojenie Ruzinova so Spitalskou, ale to, ze Dubravka a Karlovka bude mat spojenie iba po Nam. SNP s X6 je ok?
Ja tiež som zato nech sa zatiaľ radšej predlžuje X6, ako stále meniť trasy električiek a tiež ak by sa teraz predĺžila L9 do KV, tak by zaniklo spojenie Ružinova so Špitálskou, čo by tiež nebolo dobré.
Ja som jednoznačne za 2.variant, s tým, že 9 pôjde cez Obchodnú a tunel, 4 cez Špitálsku a nábrežie a po skončení 2.etapy ďalej do Dúbravky. 3ku by som točil na NLŠ
Ja som za variant 2, pretože linka X6 len zbytočne komplikuje cestovanie medzi KV a výchdnými časťami mesta. Keďže už na ňu nebudú potrebné obojsmerné električky, určite by sa mali do KV potiahnuť linky 4 a 9.
Ak sa ihneď po otvorení Karlovky nezačne s reko Rače, čo sa asi nezačne, tak sú iba dve možnosti:
1. X6 ako dnes, akurát až po obratisko K. Ves (ja osobne by som sa asi priklonil k tomuto, ak od cca 15.6.2020 začne etapa s úplnou výlukou Ch. Sófer - Karlovka)
Pozri, ako vodič nemám čo subjektívne vyhodnocovať, či sa ponáhľajú policajti do McDonaldu alebo hasiči pri návrate na zbrojnicu dostali hlásenie o ďalšom výjazde. Tiež je dobré mať v zornom poli prehľad o chodcoch (najmä zablúdených) a iných autách.
Darmo to obhajuješ a je mi jedno, ako nedôsledne je to popísané v zákone, logicky je isté, že sa máš za volantom aj pri státí na červenej venovať dopravnej situácii v križovatke a okolo vozidla.
LUKY 87