Niečo sa jej snívalo. Ak by tam teoreticky omylom nejaká električka zablúdila (aj keď aj to je veľmi málo pravdepodobné, vodič by sa v prípade omylu stihol spamätať maximálne niekde za River Parkom) tak cúvať by musela cestou spať, teda ˝koniec˝ by bol vpredu a určite by nešla s cestujúcimi (nehovoriac o tom, že by to zablokovalo premávku električiek na niekoľko minút).
Dobry den, priatelka ma presviedca, ze dnes rano (cca. 6:10-6:30) isla zo zastavky Molecova elektrickou pricom sedela uplne vzadu pri zadnom skle kde ma byt normalne druha kabina vodica (teda sedela v jednosmernej a nie obojsmernej elektricke) je to mozne?? Hadame sa, ja tvrdim, ze to mozne nie je a taka elektricka by musela celu cestu cuvat, ale ona ma presviedca, ze urcite tam bola... Nieco sa jej snivalo, ci tam fakt taka elektricka bola? Dakujem
Pointa prezentácie je, že prvá etapa - teda úsek Molecova - obratisko K. Ves, mala pôvodne skončiť 27.9. Samozrejme, ako tradične sa objavili nejaké zle zakreslené inžinierske siete, ktoré "objektívne" spôsobili zdržanie pri celej rekonštrukcií, takže sa dátum posunul do konca októbra (odôvodnený a akceptovaný mestom). Dnes už je jasné, že sa koniec októbra nestíha, ale ďalší odklad mesto už neakceptuje, takže za neskoršie odovzdanie do premávky po 1. novembri bude dávať zhotoviteľovi tvrdé sankcie (pokuty). Aktuálne vyzerá dokončenie prvého úseku 17.11 - teda premávka električiek po K. Ves 18.11. Úsek K. Ves - Dúbravka sa začal rekonštruovať oproti plánu podstatne skôr (už v auguste namiesto od 28.9.), avšak jeho odovzdanie platí zatiaľ podľa pôvodného harmonogramu - 20.12. (tohto roku).
Potom bola diskusia, kde okrem asi dvoch-troch racionálnych príspevkov z publika podľa mňa nikto nepoložil žiadnu konštruktívnu otázku.
Problem bol opäť v tom, že Os z BA nechali štát pred stromami 4 hodiny, a tým pádom nebolo čo neskôr vypravit ani z NZ, ani z BA. Súpravy REX vlakov nie sú po prichodoch od NZ, takže boli vypravované síce s meškaniami 30/45 min, ale išli.
Mohli ich dat zastavovat všade, alebo v čase vzniku mimoriadnej udalosti operatívne Os vlaky hneď otočiť v Galante naspäť do Bratislavy, a tak aspoň zachovať obsluhu pre tento úsek. Ale keď už toto nechcú dovoliť, tak aspoň povolím zastavovanie prechádzajúcich vlakov. Je nemysliteľné, aby na 9 hodín zostalo všetko dole od Galanty bez zastavujúcich vlakov (4 večerné vlaky totiž končili v Galante).
tipujem premavku po jednej kolaji pripadne v dotknutom useku v nezavislej trakcii a tak sa dalo cez dane miesta prepchat asi len obmedzene mnozstvo vlakov...
Ako mali tie vlaky vypraviť cez tie zahatané úseky?
O prerušení dopravy informovali ZSSK cez twitter.
Sa nejazdilo poriadne všade kade prešiel Mortimer. Okrem nás aj cez CZ, DE , HU
Posledný OS smer BA bol vypravený s 120 min. meškaním.
Dorazil do BA pred 23 hod.
Aha, takže nám jazdí S55 a S65 po periférii, o ktorých niektorí ani len nevedia, a ani o tom, že sa dejú mimoriadne veci (ani o tom sa neinformovalo), tak nám vlastne stačí vypraviť prímestský vlak po 4 hodinách.
A narážal som prioritne na úsek Galanta - Nové Zámky, kde okrem Šale boli stanice len raz obslúžené jediným vlakom z Bratislavy od 15. hodiny, a to po 19 hod.
Z N.Mesta nešli mimoriadne alebo náhradné spoje ale bežné. Tak asi preto na to neodkazovali.
No mohli z hlavnej st. jazdí L7 na Predmestie / Vinohrady každých 5 min. v špičke.
Z SC sa už predsa vieš dostať domov.
Nejazdí sa doteraz normálne na väčšine tratí na juhozápade. Všetko mešká aj tri hodiny.
S65 a S55 ma nezaujímajú, plus nikto na tie vlaky nikoho neodkázal (ani BID, ani ZSSK, proste nikto), a hlavne ak sa bavíme o úseku Galanta - Nové Zámky - Komárno, kadiaľ prakticky nijaký Os neprešiel od 15-tej hodiny (okrem toho, čo vypravili o 18:15 z Bratislavy) do tejto chvíle a ešte do cca. 1:00 v noci ani neprejde.
Popadané stromy pred Šalou , Tvrdošovcami a za Štúrovom. Nešli poriadne ani EC. Tie okrem prineseného meškania z CZ išli obchádzkou cez Holíč. Kúty boli tiež zahatané.
Normálne jazdili na časti trate 130 zase iba S65 po Senec a do Galanty cez TT S55.
Trať L119 na Letisko VH bude číslo 3, číslo 1 je L58 Palmovka - Letňany v skúšobnej prevádzke a číslo 2 má byť L140 Palmovka - Miškovice (je to uvedené v spomenutom článku na ČS dopravákovi), všetky s použitím parciálnych trolejbusov.
Viete mi niekto vysvetlit prečo v lokalite manipulačných stop a tratí Mierová- Cintorín Ružinov (Vrakuňa) niesú tam výhybky a vodič musí prendat' palice na druhú (manipulačnú) stopu ? Bolo by snažšie keby tam bola výhybka !/Users/oliversova/Desktop/Snímek obrazovky 2019-09-30 v 18.46.15.png
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Potom bola diskusia, kde okrem asi dvoch-troch racionálnych príspevkov z publika podľa mňa nikto nepoložil žiadnu konštruktívnu otázku.