Všetko, čo bolo v autobuse z výroby, je súčasťou kontroly. Osobné auto riešia, aj keď ti nejde elektrické otváranie okien. Takáto podstatná vec, ako je núdzové otvorenie dverí je dôvod na neudelenie TK.
Však akurát práve to,že aby to stihli.Ďaľšia možnosť čerpať EU fondy už nemusí byť.Bola by škoda o to prísť,ale toto si ľuďia neuvedomujú,že každou jednou pripomienkou sa to iba predlžuje vlastne zbytočne.
Pamätám si pôvodné vyhlásenia p.Nesrovnala,že 2020 bude trať dokončená.Stihnúť sa to mohlo 1.etapa bola sprevádzkovaná v roku 2016.Lenže v polovici volebného obdobia sa nikto nemal záujem zaoberať 2.etapou.Dúfajme teda,že ak začnú fyzické práce v roku 3Q/2020 alebo 4Q/2020 do 2023 by sa to s odretými ušami mohlo stihnúť.Pomohlo by to najmä Petržalčanom.
Zo stránky spoločnosti Metro Bratislava: predpokladaný termín začatia stavby je r. 2020, ukončenie stavby sa predpokladá v r. 2023. Presnejšie údaje som nenašiel, ale ten 2023 je hraničný termín aj preto, lebo v opačnom prípade nebude možné financovať projekt z európskych fondov.
Ak ma pamäť neklame, v starších vyjadreniach mesta aj developera sa spomínala "územná rezerva" priamo na Mlynských nivách, no pod ňou sa podľa neskorších vysvetlení mysleli práve tie bus pruhy po krajoch cesty, ktoré developer prezentoval ako vhodné pre neskoršiu ET. Vedenie trate od križovatky s Košickou sa nejako nespomínalo, ale má sa za to, že by sa ďalej ťahala cez Mlynské nivy a potom podjazdom popod Bajkalskú (príprava tam už na to je, spomínalo sa to aj na tomto fóre). Zrejme by tiež došlo k výrazným úpravám parkovísk, ktoré sú pri sídle plynární a bývalej administratívnej budove Gumonky. Ak má ale niekto lepšie informácie, budem vďačný, keď ma opravíte.
Nebola reč o pobehnutí pár metrov a skomlikovať ľuďom život ale išlo o to posunúť zastávku ani nie o cca 50 metrov možno 70 metrov aby nebol blokovaný prechod pre chodcov smerom do Petržalky a blokavané odbočenie z tuším Leškovej ulice.Na oboch stranách Štefanikovej ulice by kľudne mohol byť zriadený pravý BUS pruh kde by mohli byť spomínané zastávky o velkosti nástupnej hrany aspoň 40 metrov pre dva kusy kĺbových vozov.Podstatne bezpečnejšie prejsť 50 metrov ďalej ako kolízne prísť o zdravie alebo v horšom prípade o život.Lebo príklad uvediem SAV smerom do Dúbravky.L93 na zastávke za ňou ďalší voz v ktorom sa nahrnú ľuďia dopredu a ak sa otvoria dvere aj na úrovni vozovky je tam riziko zranenia,vypadnutia na cestu,privretia medzi dvere a podobne.Vtedy je 2.voz zalomený a v zrkadle nemožno bezpečne sledovať čo sa deje hlavne vonku pri vozidle hlavne ak ide o vozidlo bez kamier.
A ak vodič dvere neotvorí tak ak zdrhne L93 si vodič vypočuje nadávky na to,že neumožnil výstup/nástup prípadne sťažnosť,ktorá by mala byť automaticky neopodstatnená lebo by sa nemali dvere otvoriť v prípade,že sa nenachádza celé vozidlo na úrovni nástupnej hrany.Ale realita je iná hlavne aj asi kvôli tomu aby vodič nemusel počúvať nadávky a podobne.
Električka by od Eurovei mohla pravde podobne byť vedená cez Pribinovu,Košickú,cez Dulovo námestie a Miletičovu kde by sa napojila na už existujúcu trať aj smerom do centra k Trnavskému mýtu ale aj smerom do Ružinova.Z Pribinovej by mohla existovať aj varianta smerom k Slovnaftu do Vrakuňe/Dolným Honom.
Len je ťažké povedať kde zriadiť konečnú alebo obrat vo Vrakuni resp. na Dolných Honoch.Ak by boli pozemky tak potiahnuť aj ku Žst Pod.Biskupice za trať kde je teraz iba pole.Tým by bolo možné zrušiť L70 na nahradiť plnohodnotnou električkou.
Jasné, však nech sa ľudia prebehnú o nejakú ďalšiu stovku metrov naviac, je to zdravé.
Milý synu chceš či nechceš,
Dvakrát meraj a raz nehreš!
Milý synu hned a zaraz
Dvakrát verím,trikrát zdravas!
Zastávka by sa dala zriadiť v smere do Dúbravky pred križovatkou v jazdnom pruhu a v smere do Petržalky tiež v jazdnom pruhu za križovatkou.Vždy je nejaká alternatíva.Treba len chcieť.
Mam taký pocit,že sa neráta.Na projektovej fotke nevidno stredový deliaci pás zelene napríklad.Ale teraz sa projektová dokumentácia menila čiže možno to tam zapracovali.
ufo