Ahojte, chcem sa opýtať, či je normálne, aby v CapaCity #4903 na linke 61 testovali v čase najväčšej "plnky" dnes ráno automatické zatváranie dverí? Jednak autobus mal mať odchod z Hlavnej stanice o 8:40 a odchádzal z nej až o 8:47, lebo meškal, takže bolo fakt plno ľudí a skoro na každej zastávke sme čakali kvôli niekoľko-násobnému zatváraniu dverí... Pri Avione nás predbehla ďalšia linka 61, ktorá mala ísť až o 10 minút neskôr. Fakt si nemyslím, že je dobrý nápad testovať tie dvere - potom šofér mešká na ďalšie preklady a cestujúci sú ešte aj nahnevaní. Takto len vyženieme cestujúcich z MHD do áut...
Kotlár
- čas prevádzky: grafikonisti podľa všetkého zobrali CP z 80./90.-tych rokov, pretože skoré začiatky aj rannej aj popoludňajšej premávky si neviem inak vysvetliť, pred asi 2-3 rokmi sa nielen na môj apel posunula premávka až do cca 18:40 z Nám SNP ale opäť raz nastal regres, nepoznám situáciu do 06:00 v Rači/ŽST Vinohrady, ale príde mi že nie je tam až taký enormný dopyt o tom čase rovnako tie 2 odchody po 08:30 z Vinohradov, a poobede zbytočne premáva pred 14:00 a naopak privítal by som premávku do cca 19:15-30 z HLST kedy by som ale všetky končiace spoje potiahol do Rače, ideálne nielen tie, súčasne nechápem keď na L3 jazdili Škodovky s APC počas celého minulého školského roku že nevedia tieto údaje využiť pre plánovanie,
- vozidlá: ak tam budú K2S tak amen tma, bývalé vedenie vo veľkom vyraďovalo T3, ale využitie pre K2S nemáme žiadne, takže ani len tie novostavby nie je rentabilné držať,
- nepremávanie z/do Rače: gratulujem zodpovednému zamestnancovi, ktorí sa bude 2 týždne kochať narvanými spojmi a ako ľudia postupne uprednostnia IAD a asi si myslí že budú stačiť ďalšie 2 týždne L7 z Rače na to aby sa do nej vrátili, pokiaľ by ale došlo k obnoveniu L7 až do Rače, tak posledný relevantný odchod bol okolo 08:00 z Blumentálu, tie ďalšie boli zbytočné.