Nech sa len pekne budujú široké chodníky. Aspoň bude kam vyložiť letnú terasu, kvetináče, pútač a podobné "nástrahy", ktoré dnes spôsobujú chodcom nepríjemné kľučkovanie, a možno zostane aj rezerva na cyklotrasu. Autá predsa môžu zastať aj v garáži, ale chodec kanálom nepolezie...
A neviem si úplne dobre predstaviť, ako by sa bez ďalších fin. zdrojov dala naraz aj posilniť MHD, aj nafúknuť parkovacie kapacity, aj upratať ulice skôr, než sa zavedie regulácia parkovania.
... lebo v tejto krajine má každý všetko na saláme, nad všetkým mávneme rukou, nič sa nerobí poriadne, a to by sme chceli mať životnú úroveň Nemcov.
Našim šéfom, čo to vedú stačí, že sa "preinvestuje" niekoľko miliónov.
Výsledok je potom taký, že krajina si žije svojim voľným pádom.
A o nastávajúcom riešení "parkovacej politiky" sa radšej nebudem ani rozpisovať. Je to totiž ďalší príklad toho, aké sme tupé ovce a necháme si sprosto zvyšovať dane pod honosným názvom parkovacej politiky, ktorá vlastne nič okrem spoplatnenia parkovania nevyrieši. Pritom sa budujú nové objekty po celom meste s chodníkmi o šírke 5m, kde by mohli byť vybudované parkovacie miesta. Potom sa tam aj tak trepú autá a aby sa im v tom zabránilo, tak sa osadzujú stĺpiky. Proste Kocúrkovo ako vyšité.
Pritom Rakúsko, kde by sa mali naši kompetentní chodiť učiť základy rozvoja máme tak blízko. Zostáva mi len konštatovať, že nedokážeme ani okopírovať zaužívané a vymyslené.
So zriaďovaním radarov obcami a meraním a vyberaním Mestapom by som nesúhlasil, s tým tu v ČR už máme skúsenosti - vedie to k nasekaniu nezmyselných obmedzení a meraní v týchto miestach miesto merania na priechodoch, pred školami a podobne.
Nadsenec na socialnej sieti je mila nadstavba. Pritom vsak nezabudnime zdoraznovat, co je hlavna funkcia dopravneho podniku: poskytovanie kvalitnej "offline" prepravy ludi v Bratislave. Sposobili vodici, ciste vozidla v dobrom technickom stave. Beh na dlhe trate!
S499.1023