Mňa zase prekvapuje, čím je daná výnimočnosť Bratislavy, že práve v tomto jednom meste je povinné nosenie uniforiem vodičmi stále a donekonečna diskutovaný problém. Napriek tomu, že v drvivej väčšine ostatných prevádzok - bez ohľadu na svetovú stranu od BA, bez ohľadu na veľkosť mesta, bez ohľadu na typ vozidlového parku, bez ohľadu na vlastníctvo dopravcu, bez ohľadu na štát, v ktorom mesto leží... - tam všade to evidentne žiadny problém nie je a uniformy vodiči roky nosia.
Pätnásť rokov pracujem v dopravnej branži, nie som si vedomý žiadnej zásadnej odlišnosti podmienok našich vodičov od vodičov DPB a napriek tomu nosenie uniforiem v našej firme nie je zásadný problém. Naopak, viackrát som bol významne poučený, že prípadný pokus o zrušenie uniforiem by odbory okamžite nemilosrdne napadli - hádam si vodiči nebudú v práci drať oblečenie kúpené za vlastné peniaze!
Pätnásť rokov pracujem v dopravnej branži, nie som si vedomý žiadnej zásadnej odlišnosti podmienok našich vodičov od vodičov DPB a napriek tomu nosenie uniforiem v našej firme nie je zásadný problém. Naopak, viackrát som bol významne poučený, že prípadný pokus o zrušenie uniforiem by odbory okamžite nemilosrdne napadli - hádam si vodiči nebudú v práci drať oblečenie kúpené za vlastné peniaze!
Ike
Martin na toto fórum píše od svojich 11 rokov. Tu #126331 som vzdal ako 12 ročnému hold, pretože bol extrémne hyperaktívny a nebolo to v negatívnom zmysle slova. Osobne ho poznám 2 roky. Celý marketing RJ (na ktorom stojí celý RJ) stojí/stál na ňom. Ak by som bol dopravca a chcel popracovať na marketingu, ktorý je vo verejnej doprave trestuhodne podceňovaný (substrát bol a bude, a ostatní aj tak pôjdu autami), tak by bol moja voľba č. 1. Pretože pri 22 rokoch má za sebou reálne úspechy.
O tebe neviem nič. Len že si sem prišiel a používaš krivý meter. A toto nemá s politickým presvedčením nič. Vallo je kritizovaný aj tu - a aj právom. To je na druhej strane normálne. Ak by vyhovoval všetkým tak by buď nebola zdravá spoločnosť, alebo on nebol zdravý politik.