Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #230480:
Keďže vlastním kvalitnú e twow Booster (alebo sxt Light plus V) v tomto čase denne na nej jazdím, viem, že dávať na ceste znamenie o zmene smeru jazdy je trochu problém, má úzke (a skladacie) riadidlá. Z toho dôvodu je problém riadiť jednou rukou. Neplatí to o všetkých. Na cesty nie je schválená, takže na hlavné ťahy a výpadovky s ňou neleziem. Na chodníku jazdím s citom, aby som nikoho neobmedzoval a to je celá veda. Väčšinou jazdím po cyklotrasách, napr z Centra smer Petržalka alebo z Dúbravky cez Líščie údolie a v centre mesta ako sa dá. V samotnom manuáli sa píše hneď medzi prvým o ohľaduplnosti vodiča kolobežky a o tom, že si je vedomý, že toto približovadlo môže mať za následok všeličo, vrátane ťažkých zranení.
Reply on: zakaznik #230478:
Pockaj, co? Co sa zmenilo od mojich detskych cias? Ked prisla prva vlna kolobeziek, tak sme ich vedeli bez problemov ovladat aj jednou rukou, tak ako bicykel, ked sme isli dole z kopca aj viac ako 30km/h. To tie elektricke su teraz nejake ine?
Reply on: zakaznik #230477:
*vyskúšal si si to na kolobežke?
Reply on: S499.1023 #230475:
Nemám na to jednoznačnú odpoveď.
Ale podľa mňa nie je ok ich poslať na cestu a tváriť sa, že je to vybavené. Kolobežkár nemá ako dať znamenie o zmene smeru jazdy (ak nechce skončiť na zemi).
Čo je dosť problém na frekventovanej ceste
Reply on: Solider #230476:
Dosť nebezpečné.
Vyskúšal si si to niekedy?
Reply on: zakaznik #230474:
Predsa ak vozidlo nie je vybavené smerovými svietidlami, dáva sa znamenie o zmene smeru jazdy upažením. Na bicykli si nikdy neodbočoval?
Reply on: zakaznik #230474:
Aká je tvoja predstava? Lebo podľa mňa má teraz Kaliňáková výnimočne pravdu.
Sa nám to na cestách nejak komplikuje.
Chcel by som sa pani Sakovej spýtať, ako má kolobežkár dávať znamenie o zmene smeru jazdy a týmto by som ju osobne chcel požiadať o názornú ukážku.
🤔
Kolobežky by podľa Sakovej nemali jazdiť po chodníkoch
https://ekonomika.sme.sk/c/22144459/elektricke-kolobezky-by-podla-sakovej-nemali-jazdit-po-chodnikoch.html
Reply on: Petto #230469:
a 98
Reply on: N/A #230470:
Ale zase treba povedať, že pri 4/5-minútovom električkovom intervale sú CP v podstate zbytočné. Stačí sa postaviť na zastávku a chvíľu počkať.
Reply on: N/A #230468:
Samozrejme vždy tesne pred zavedením do praxe.
Reply on: N/A #230468:
Okrem elektriciek sa ma co este menit ?
Viem o posilneni 210 na 7-8 int. rano, pridanie nejakeho dalsieho 1. a posledneho spoja na L32 a samozrejme X5 bus CP , a potom 61,68,84 - zmena vypravy vozovni.
Reply on: Jadran #230467:
Takže ešte je kopa času. 😂
Reply on: N/A #230466:
Počítam že dva dni predtým ako vstúpia do platnosti, jak býva dobrým zvykom.
Kedy asi budú zverejnené nové CP pre električky od 22.06.2019?
Reply on: 810zssk #230440:
S blížiacim sa zavedením Pay sa spýtam podobnú otázku: je na tom jablčný systém platenia mobilom lepšie alebo rovnako?
Reply on: N/A #230456:
Nenazýval by som to vyslovene „vyberal“, skôr popriraďoval, aby v tom bola ako-taká logika. Všimni si, že Račianska je oranžová, Vajnorská fialová a Ružinovská zelená. Taktiež linky 6 a 7 dostali megasvetlé farby, aby sa dalo zmysluplne použiť čierne číslo, čo vyjadruje ich posilový charakter.
Reply on: S499.1023 #230462:
Iba tusil? To si si mal vsadit, bolo jasne, ze sa ozvem 😂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.