Reply on: akela #230260:
Rozmýšlajúci ľudia začínajú úvahy nad akoukoľvek dopravnou stavbou tým aké prepravné prúdy a aké cieľové a zdrojové body potrebujeme obslúžiť. Potom sa hľadá technické riešenie ako to dosiahnuť.A to je problém väčšiny filiálkových fanboys, ktorí si povedali že by bolo pekné šoto mať vlaky na Trnavské mýto a neuvažujú nad dopadom na dopravu, ktorý je celkom jednoznačne negativny (excentrická poloha, rozbíjanie prestupov, atď.).
Valec
Na stretnutia k Filiálke som chodiť ešte v čase (rok 2008), kedy sa pripravovala DUR, a kedy narástli náklady z pôvodných 18 mld. Sk na 36. Neskôr, keď už prebiehali rokovania s Jaspersom (po 2011) som bol asi 2 či 3x, ale keďže som nebol bezvýhradný priaznivec Filiálky, tak ma tam neskôr prestali posielať úplne.