Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gejza #230092:
To by ma zaujímalo, ako chcú dosiahnuť "stabilizáciu nedostatkových profesií", keď navrhujú pokles reálnej mzdy (+0,1€/h). 🙃
Reply on: BigMac #230091:
Chodia este v BA revizori? Uz ani nepamatam, kedy som nejakeho videl...
Reply on: Jojan #230088:
Nie je v poriadku. A práve preto, že v poriadku nie je, tak sa u Brňáci (Renoweld) snažia opraviť.
A ak to budú robiť poriadne, tak by sa im to aj mohlo v spolupráci s traťovkou podariť. Už nám tu zopár koľajových konštrukcií zachránili.
Reply on: 8437 #230082:
8437: A teda napriek tomu, čo tvrdí BigMac je 3. koľaj v poriadku? S takýmito hodnotami asi ťažko.
Reply on: S499.1023 #230086:
Samozrejme, že áno!
Presadnutý ľavý koľajnicový pás, záporná odchýlka rozchodu, presadnutý pravý koľajnicový pás,
nedodržané prevýšenie, nedodržané rozšírenie, chýbajúca prechodnica. Viditeľné voľným okom, merateľné aj krajčírskym jedenapolmetrom. A keď to prejdeš rozchdkou, nedajbože digitálnou to sú potom hodnoty nevídané.
Reply on: 8437 #230085:
Aký je tam polomer oblúka? Povedal by som, že typická bratislavská výhovorka.
Reply on: TomJ #230084:
Presne tak
Reply on: 8437 #230082:
Kvôli malému polomeru oblúka?
Reply on: Jojan #230078:
Tretia koľaj je v poriadku. Len T29 a T30 sa tam neotočia. Hrozí tam vykoľaj.
Unknown
A konkrétne na čom pracujú?
Iba brúsia a navárajú? Lebo včera za cca pol hodinu tam iba postávali u nejakého zariadenia (2 kolieska a motorček na nejakom ráme) a evidentne to nemohli nakopnúť.
Sakovci sprivatizovali právo prednostnej jazdy.
Bude sa to dať aj niekde objednať, ako služba za poplatok?
https://auto.hnonline.sk/doprava/1930475-porazili-sme-bratislavske-zapchy-nasli-sme-liek-na-dopravnu-situaciu
🤑
Reply on: Jojan #230078:
Pracujú na tom už tretí týždeň...
Podvečer okolo 17.h. som sa vyskytol na Hlavnej stanici a robili sa tam nejaké práce na vnútornej koľaji v obratisku (pravdepodobne naváranie oblúkov, biela dodávka+ agregát , české špz) záloha v podobe 7530 bola nezvykle "ďaleko", 1. podvozkom až vonku z oblúka, kúsok od nástupišťa.
Žeby nakoniec sprevádzkovali celú 3. koľaj?❓ 😲
Preco zmizli zo sekcie schem Mapy mestskych drah?
Reply on: S499.1023 #230064:
Hľadám riešenie, ty nie. Neguješ ma bez argumentov, a napíšeš že argumenty nebudeš používať lebo vlastne nemáš ani dôvod.
Prosím, napíš teda reálny dôvod, čo a prečo. Rád sa priučím. Alebo všetci sú nevzdelanci kto nesúhlasia s laminatronom.....

Odťah som naschvál spomenul nakoľko dochádza na jeden rám k ťahuútlaku celej druhej K2S. V prevádzke logicky každá sama za seba, a teda to namáhanie je minimálne. Mýlim sa? Napíš kde a prečo.
Nebolo by vhodné riešit " vyťaženosť " linky trolejbusov 211, na trase NOU na Železnú studnicku...?
Vozidlá premávajú minimálne obsadené, najmä na trase od nemocnice Kramáre po NOU.su buď prázdne alebo je v nich max.5 cestujúcich.
Takisto nebolo by vhodné, zosynchronizovat ju s linkou 209, na ich spoločnej trase od Limbovej po Klenovu??? Niektoré linky 209 idú do NUSCH ( často sa nedodržiava CP DP..) a trolej. 211 nenadväzuje na takýto spoj.
Nebolo by vhodné spojiť zastávku linky 211( ide do NOU) so zastávkou linky 209 (idúcej do NUSCH), zastávka Vlarska
Mnoho ľudí ráno.i.popoludni.musi pešo šliapať do kopca na Klenovu ci Vlarsku

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.