Reply on: Petto #230031:
Jasné že sa dorieši. Buď sa modernizujú najstaršie kúsky, možno prerábkou na K3RN, alebo sa poskladajú do dvojic. Výzbroj, prevedenie, všetko zhodné s T3S. takže aj to spriahnutie nebude to najhoršie, zásuvky nie sú, ale to nemali ani KT8D5 a predsa v prahe niekoľko krát jazdili spriahnué. T3R.P nie sú na PX nachystané a tiež po krátkom zásahu išli v prahe PX... Dokonca dostali aj dalsie dodatocne cervene svetla na predok aby vyhovovali (vedla reflektorov pribudli zadne zdruzene koncovky). K2S nevyžaduje nič z toho. Samozrejem nepredpokladám 7101+7135, ale 7126-7135 sú kompatibilné vzájomne. Navyše v dnešnej dobe nie je ptoreba tvoriť panel s kontrolou druhého vozu, ale všetky dáta nahustiť na displeje. Tým by K2S dostali konečne využitie ako sa patrí, a súčasne by nebolo potreba trhať T6 dvojice. BTW, okrem T6 čo ak T3RP(V) ? tie trojice nezvládnu keď pôvodne na trojice boli stavané?
Rovnako máme nedostatok vozov, a prečo popadali T3M? ak mám nedostatok veľkokapacít, nebolo rozumnejšie zas a znova (bohužiaľ) opraviť a vrátiť do premávky T3M? Pokiaľ viem, škodovky mali byť náhrady za T3SUCS. A museli T3SUCS odísť?
Nehovoriac o ešte jednom fakte, že napr taký olomouc predáva(l) T3R.P za celkom pekné koruny. Bol problém skúpiť pre plátanie?
akela
Tak toto sú také typické kubáčkovské nápady. Po prvé 90 sekundový interval povrchovej električky vedenej v zastavanom území je nereálny. Skús s touto myšlienkou opáčiť Dopravný podnik. Ale kým takúto myšlienku zverejníš predstav si, že do križovatky Šafárikovo námestie vlezie z Petržalky električka každých 90 sekúnd a súčasne z Vajanského tiež každých 90 sekúnd. Aj laik nielen kubáčkovec si spočíta, že to je prakticky každých 45 sekúnd v križovatke a na celej Štúrovej pôjde každých 45 sekúnd električka. Šafko ktoré leží na vnútornom mestskom okruhu ktorý je distribútorom všetkej motorovej dopravy smerujúcej z radiálnych komunikácií alebo do centra najcentrovatejšieho, alebo potrebuje obísť toto centrum (sakra ten Dunaj nám zavadzia a mostov je málo, jeden dokonca dopravne ukradla povrchová električka), by bolo asi dopravne neuriaditeľné. A kubáčkovci rozmýšľajte v širšom komplexe. Trnavské mýto – zase nám do Krížnej vstupujú dve trate (Vajnory, Ružinov) a zasa 90 sekundový interval na každej. Síce sa jedná len o úsek po Vazovku, tam nejaká uhne na Radlinského, ale na potvoru tam už ide každých 90 sekúnd zasa ide električka z Rače. Čo s tým kubáčkovci spravia ? Takže po slovensky povedané takýto „nosný systém“ je v rici.
Možno to vyrieši nový tým odborníkov Oľajno pod vedením madam Kompy na čele s dopravným expertom vyštudovaným učiteľom hudby pre 1-5. ročník základných škôl. No a ešte aj Vallóóó team.sa pridá.