Reply on: Solider #229963:
Určite nie. Teraz ide L7 v závese väčšinou meškajúcej L5 už od Poštovej. Čiže L5 berie dopyt po komplet svojom intervale bez toho , aby väčšiu časť odviezla L7.Pár krát za deň sa stane , že meškajúcu L5 predbehne a hneď je to vidieť v rozložení substrátu v spojoch.
Smer do mesta je to ešte väčší fail , keď vyráža poobede z Vinohradov prázdna hneď za L3 , ktorá si už vezie dopyt z Rače a ďalší stále naberá smer Petržalka.. Pritom majú identickú trasu po SNP.
Ike
mnoho rodín prehodnotí potrebu mať 2 autá. Utlmenie dopravy navyše zníži riziko MHD uviaznuť v dopravných zápchach + zníži sa dopyt po nových vozidlách (namiesto "hurá už mám 18, kupujem si Fabiu Junior za 1000 €" bude "oci, občas mi požičiaš tvoje auto?"). A v neposlednom rade sa očakáva zvýšený dopyt po bratislavskom trvalom pobyte, čo v rámci fiškálnej decentralizácie znamená viac príjmov do BA rozpočtu.
Vallo má jedinečnú šancu ukázať, že to ide a nepokašlať to ako v Košiciach s EEI. Ide na to dobre, ale možností, kde to môže dokašlať je veľa.