Ano, uz som o tom pocul ze presnost vo vyrobe a teda celkova kvalita ZF je o triedu lepsia nez Voith. Ale potom si predstavim Plynosu, ktora cela rezonuje a maly skriatok pod podlahou tam 50-kilovym kladivom trieska v ZF prevodovke a zaraduje stupne (inac si tie zvuky co z pod podlahy vysvetlit nedokazem ). Zial casto trafi taky moment, ze motor ma co robit aby neskapal.
Srandy bokom. Pre mna to ziadna trauma nebola. Zatial co pri Karose toto chovanie clovek ocakava, pri zanovnom buse ktory ide celu dobu ticho, prijemne a hladko, takyto moment zobudil vsetkych cestujucich.
Viem ze je to v prvom rade o zladeni s motorom a autobusom. Chapem ze Mercedes si mohol dovolit tento proces ladit dlhsiu dobu nez SOR. No a potom je na rade udrzba DPB, kde mechanici radsej utecu prec za lepsim a nema kto robit.
Naopak, s Voithkami sa preveziem rad a paci sa mi aj zvuk retardera. Je to subjektivne, ale co uz narobim.
Ako ktorý voz. Pri údržbe DPB sa tie prevodovky kazia jedna radosť, a keď to začne trhať Meďákom, tak to stojí za to. Často sa opakujúci problém druhej série tých vozov (4927 a vyššie).
Ecomaty vedia tiež "prekvapiť", choď sa odviezť so 4229 napríklad.
Zaujímavý názor, keďže prevodovky ZF sú o triedy lepšie, než Fojt. Že by tvoj traumatizujúci zážitok bol spôsobený niečím iným, ako značkou prevodovky, neprichádza do úvahy?
Nikdy som neobluboval v autobusoch ZF prevodovku, ale dnesny zazitok stal za to.
ZFa v SORke z poslednej serie #4264 na 91 si pri pomalom schadzani po rampe dole na obratisko zmyslela rezim, ze autobusom tak hrklo az sa roztriasli vsetky skla a ludia sa pozerali dozadu ci do nas nieco nenaburalo...
Zdravíme pana řidiče autobusu 61, se kterým jsme jeli v pátek 15.3.2019 z aeroportu v 17:48 hod na hlavní nádraží. Jízda plynulá, perfektní najíždění k zastávkám, vstřícnost k cestujícím - přejeme Vám pane řidiči, i vašim kolegům - hodně šťastných kilometrů, Marešovi z Olomouce.
Minuly tyzden som videl nevidiacu pani s vodiacim psom na Safarikovom namesti, ako spustila hlasenie zo zastavkovej tabule. Musim uznat, ze hlasenie bolo dostatocne hlasne a zretelne. Jedine co by sa systemu dalo vytknut je to, ze vdaka umiestneniu tabuli na Safku sa hlasenie spustilo na oboch tabuliach naraz. Napriek tomu sa dali obe hlasenia od seba bez problemov rozlisit.
Chcem sa opýtať, asi pred 10-imi dňami som videl/počul autobus na linke 75, ktorý zastavil na zastávke Toryská, smer Krasňany, a z "ampliónu" som počul informácie pre nevidiacich, že ide o linku 75 smer Krasňany. Tuším to bol voz s #2243, alebo nejaké podobné, už si nepamätám. Bol som milo preqapkaný.
To je nejaký pilotný projekt? Lebo predtým a ani potom som už také nepočul.
Gratulujem kompetentným, čo sa zaslúžili o novú zastávku Na Einsteinovej. Nielen, že tam chýba nejaké vodorovné značenie, ktoré by informovalo o stopke z vedľajšej cesty, ale ešte je tam výjazdový pruh v úrovni zastávky, takže autisti nielen nemajú tendenciu dávať prednosť autobusu, čo si to šinie na zastávku, ale vo výjazdovom pruhu mu kompletne zablokujú cestu, lebo tam zastavia, aby sa dostali na hlavnú. Tam ešte nebola nehoda? To sa vážne čudujem. Tieto kolízne riešenia sa študujú na vysokej dopravnej v Žiline?!!
henko151