Reply on: Ike #229282:
...vlastne všetci veľkí dopravcovia milujú KKV, keďže buď si KKV zabezpečujú sami, alebo si môžu dohodnúť množstevné zľavy u školiteľov, čím sú vo výhode oproti menšej konkurencii. Čo je nakoniec zmysel akejkoľvek štátnej regulácie - chrániť veľké firmy pred neželanou konkurenciou.
Machnac
Zaroven by som sa priklanal k plosnemu zvyseniu kapacity vozov 30/31Tr vybratim jedneho, idealne dvoch dvojradov sedadiel medzi druhymi a tretimi dverami. Sucasne medzimestske riesenie interieru je uplny nonsense v mestskej prevadzke.
Verim, ze nove vedenie mesta sa uz nebude riadit starymi dogmami, ze nic sa neda a nikdy sa to tak nerobilo. Argument, ze si nemozeme dovolit rozpravat o navysovani vykonov, lebo nie su vodici, neobstoji. Mestu bezprecedentne rastli za posledne roky prijmy z podielovych dani, zaviedol sa poplatok za rozvoj (z ktoreho ma tretinu magistrat) a co to hadam prinesie do kasy spoplatnene parkovanie. Okrem toho zo sucasneho balika eurofondov su stale k dispozicii znacne prostriedky, ktore sa zufalo pomaly cerpaju. Ak sa myslia vazne reci o uprednostnovani VHD, je na case zacat investovat do skvalitnovania verejnej dopravy (stabilizacia vodicskej zakladne zlepsenim ohodnotenia a pracovnych podmienok, zvysovanie vykonov a zlepsenie obsluznosti najma v novych a rozvojovych oblastiach, modernizacia vozoveho parku a investicie do infrastruktury).