Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ahojte

#228475
ako som uvadzal v niektorom z predoslych prispevkov, Pekna cesta je jeden z radicov, ktore prave nie su Siemens, su dodane odbornikmi z CR a aj tam programovane - nie su v sprave Siemens, a teda Siemens nema na riadenie na tychto krizovatkach vplyv;

@228478
odpocet je vypnuty v kazdom pripade, ked nie je mozne dopredu vypocitat dlzku trvania daneho signalu - to je v pripade riadenia z KDI alebo urcitych specifickych dopravnotechnickych stavov; okrem toho - vedlajsie smery (chodecke alebo dopravne odbocenia a pod.) pokial su vybavene funkcnymi detektormi/tlacidlami, sa mozu spustat az po zaregistrovani radicom - ide o urcitu formu interakcie ucastnika cestnej premavky s krizovatkou.

#228480
snazili sme sa o obnovenie, bola vytipovana aj jedna lokalita na jej testovaciu prevadzku, avsak kedze signal zmizol z vyhlasky, dopravna komisia navrh zamietla;

Reply on: david1 #228512:
Hej, len prepchate vlaky do centra a poloprazdna S65 naznacuju ze zvolena strategia posilnovania vlakov na periferiu nie je uplne stastna. A MDV ma klasicky na haku, dolezite je ze maju sotovlak po Pristavnom moste.

Mimochodom, od decembra bude vikendovy interval na linke Brno - Blansko 30 minut. Medzitym na linke Bratislava - Senec zostava superatraktivnych 120 minut.
Reply on: Joyki #228511:
Tak, ale keď si niektorí starostovia na vyjednávanie s BID zavolali na slovovzatých expertov. Nebudem menovať, ale raz sa tam vyskytol istý MUDr., ktorého funkcia bola "expert na cestovanie linkou 620. 😂
Reply on: david1 #228512:
No lenže S65 zachraňuje len školákov. Prvýkrát ide zo Senca až o 7:13. V tom čase už pomaly začína doznievať špička. Druhý vlak 7:58, to už je pomaličky koniec špičky, tým už ani školáci nechodia. 😅
Reply on: Joyki #228511:
Veď nato tam je tá S65 zavedená... a to ešte poriadne nezačali stavať križovatku D4/D1.
Práve prebieha v seneckom okrese menšia skúška kolapsu kvôli D4:

Lenivci, čo si vybojovali nové pridané spoje z Jelky mimo Senca do Bratislavy, ktoré obchádzajú Senec už cestujú pomaly 3 hodiny (Jelka 5:03 - autobus sa momentálne nachádza pri Logistickom centre BA, Jelka 5:43 - autobus je ešte len v Senci).

Všetky ostatné autobusy meškajú od 60 do 120 min.
Os vlaky opäť nechávali ľudí na staniciach, REXy sú plné, situáciu zachraňuje S65.

IAD sa zdrží od Senca až po centrum BA dokopy 3 hodiny.

Gratulujem vedeniu VÚC + BID, že sa na tento kompletný kolaps prizerá z gauča s vedomím, že sa na nás chystá ešte väčšie peklo, ako obyčajná rekonštrukcia Dialničnej cesty v Senci v jednom pruhu.
Reply on: Solider #228506:
Základ je taký, že netreba presúvať ani vozy, ani vodičov ani dorábať nikomu školenie.
Reply on: dupe #228508:
Nemenovaný GR to spravil (asi v nevedomosti) na prezentácií keď sa spúšťali elektronické peňaženky aj v MHD.
Prave som s otvorenymi ustami pozeral ako babenka v 30T prisla s elektricenkou k oznacovacu, pol sekundy rozmyslala a potom si ju suverenne oznacila ako listok...😎
Reply on: Solider #228506:
Veď hej. To sme tu už X krát riešili. Presun vozov alebo vodičov na inú vozovňu podľa potreby alebo vodičáky pre všetky typy hlavne pre Krasňany.
Reply on: david1 #228502:
V súčasnosti podľa môjho osobného názoru postačí, ak budú víkendy na linke 8 a 9 pravidelne so súpravami. Škodovky by sa doriešili vtedy, ak to bude organizačno-technicky možné.
Reply on: Mike #228503:
Ty to vieš?
Určite všetci čo sa tam potrebujú dostať. Iná rýchlejšia alternatíva cez víkend v MHD nie je. Myslím pre tých čo využívajú najmä NP spoje.

A aký ide dopyt z Dúbravky či s Karlovky do Ružinova?
Ani ty a ani ja sme to určite nepočítali.
Reply on: Mike #228492:
Tu nešlo o jalové kilometre, ale skôr o to, kto z Rače mal hlavné slovo. A ďaľší dôvod bol ten, že sa plánovalo od 1.1.2017, že cez víkendy budú premávať s výnimkou linky 2 na všetkých linkách len Škodovky s vodičmi z oboch vozovní, ale to sa nerealizovalo, zabudlo sa na to a tam to niekde celé zamrzlo. Verím tomu, že nové vedenie mesta, ako aj poslanci MsZ, budú mať záujem riešiť nielen rozsah dopravy cez týždeň, ale aj cez víkendy a v noci 🙂
Reply on: david1 #228502:
A aký je dopyt cez víkend z Rače do Dúbravky? koľko % z obsadenia tej električky ide z Rače ďalej ako do centra?
Reply on: Petto #228499:
Pokiaľ sú volné dalšie vozy tak kludne no skôr na L8 kvôli obehom.
No určite ich nebrať s L5.
Samotnou L5 je to výlet v tej trase a nie ešte prestup cez pomalšie spodné centrum.
Reply on: AndyNO #228500:
Bavíme sa o nízkopodlažných linkách. Z Rače ide do centra L3.
Do Dúbravky ide aký SL nízkopodlažný?
Reply on: david1 #228496:
Z Rače ide do centra Slovak Lines, síce oproti 39, 50 a 61 so slabším intervalom, ale ide.😉
Reply on: david1 #228498:
L50 sice jemne subehuje s elektrickami ale do centra nejde ani zdaleka, tam idu prave L8,L9 ktore su vysostne vysokopodlazne v pomere 1:5 ( 2:10 NP:VP)
Reply on: Petto #228497:
L5 má najdlhšiu trasu a prestupom a obchádzkou cez spodné centrum cestovanie rozhodne neurobíš nijak atraktívne. Tie BUS linky sú rozhodne alternatíva , ktorú Rača nemá.
Reply on: david1 #228496:
Nic v zlom, ale tich imobilnych cestuje tolko cez vikend ze musi byt aj L5 polovicne NP ? ADD2 nastupit do elektricky s plosinou hoc aj s 1 prestupom na Spitalskej je urcite lahsie jak prejst niektore chodniky a prechody im prisposobene.
Argument L50 , L61 je odveci. Na takej Ruzinovskej ked chces ist do centra su ti take tvoje spominane 39,50,61 useless.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.