Dnes som išiel zmeškanou L59 a pri tej príležitosti som si všimol, že takmer celé popoludnie majú vodiči po 39-minútovej jazde z Rače krížom cez mesto vyrovnávací čas iba 6 minút a po jazde z Petržalky naspäť majú 17 minút. Berúc do úvahy zápchy, však to sa točia (takmer) nonstop...
Alebo je to linka pre tých vodičov, pre ktorých je práca koníčkom?
Tak hlavne za právo porušovať predpisy sa nedá protestovať ich dodržiavaním ? ? ?
Inak ja principiálne nemám problém so štrajkom, určite management DPB potrebuje budíček pokiaľ ide o vzťah so zamestnancami na nižších pozíciách. Len by ten štrajk musel organizovať niekto príčetný s normálnými požiadavkami.
Minulý týždeň boli aj na Farského. Celkovo je to teraz veľmi vyťažená lokalita, čo do frekvencie agitácií ? Hoci teda nechápem, ako sladká somarina niekoho presvedčí.
O čo sa snažíš?
O predvolebnú kortešačku? Tak z takýchto 3,1415...čovín som už dávno vyrástol.
Osobne som zarytým pravičiarom, ale tento "strážca spravodlivosti" to má u mňa definitívne pre...(slušne napísané)...kakané až do konca života / až do konca vojny!
Ak túžiš po bližších podrobnostiach, tak sa obráť na obyvateľov / občanov Vajnor (spisovne Vajnôr), Bernolákova, Ivanky pri Dunaji, Čiernej vody...etc... a popýtaj sa na kolektory k diaľnici D1.
A keď budeš klásť otázky, tak sa pýtaj najmä tých, ktorí tam vlastnili poľnohospodársku pôdu a predali. A hlavne sa popýtaj, ako sa z poľnofondu stali stavebné pozemky...
Keď Ťa nezahlušia na prvý raz, tak sa pýtaj ďalej.
Tip týždňa: ako sa cestuje z Malého raja do Vajnor (spisovne Vajnôr) a ďalej do centra.
Ako tento a jemu podobní Čurila (Čurilovia) skúpili pôdu pôvodných vlastníkov, ako ich oje... prepytujem obabrali, ako sa z pasienkov a lúk stali stavebné parcely...atď...etc...i mnoga inych vaprosov...
Za mňa ani omylom!
Na záver len technická otázka: Aký je rozdiel v odpovedi na rovnakú otázku, pokiaľ sú zdrojom ľudia, resp. prieskum? Je väčším sociológom? Nie! Má rovnaký výsledok, je len väčším populistom!
Howgh! Dosť bolo politiky, nadávanie a pľuvanie na zem je povolené!
Je predsa jasné, že Hytkovi nejde o najaký prospech vodičov ale o jeho sebaprezentáciu. To platí o všetkých odborárskych činiteľoch dlhé roky, od Brnu cez Porngrafa Golema, Gustáva Prezidenta Bagristokamaráta, Laca Šťovíčka Kamenára až po tohto zneuznaného všadesombol dispečera.
Ja by som to doplnil, že by si mohli aj zajazdiť. Ale iba keby chceli. A trasu a čas takú, na akú sa cítia. To by bolo fér. Rozkvet MHD taký, že by Švajčiari hromadne páchali po návšteve Slovenska harakiri.
Ja som už dotyčnému nie raz povedal, že keď chce štrajkovať, tak to ide podstatne jednoduchším spôsobom. Podstatné je nezobrať slovo štrajk do huby a nepúšťať ho von a hlavne nie do médií. Stačí prísť do roboty a začať dodržiavať do puntíku všetky predpisy. Ale všetky. Lenže na to táto skupina ľudí nemá disciplínu a trpezlivosť. A hlavne by sa nedala robiť mediálna prostitúcia.
Zrejme áno, lebo bola zopakovaná už minule predložená požiadavka aby vodiči dostávali prémie aj keď porušujú predpisy ? Podľa mňa by túto krízu vyriešilo keby vodiči dostali plat 3000 eur mesačne, pričom by v pracovnej dobe nemuseli jazdiť, stačilo by sa odstaviť na konečnú.
Inak vážne, vie tu niekto aké percento vodičov sa zgrupuje okolo tohto nímanda?
Viko