Tak zase mne sa už párkrát stalo, že som nastúpil do prvého, čo prišlo, a až vo vnútri som zistil, čo to je za spoj. Prípadne som počas jazdy zabudol, v čom to vlastne sedím. ?
Ako má cestujúci zistiť kam ide autobus (v mojom prípade 21 : Pri Sandbergu / VW)
Prečo sa tlačidlá na dverách Soriek tak často kazia (Len jedne zo štyroch fungovali).
Keď na zastávke nie je kôš ?
"Ďakujeme za zaslanie čísla účtu. Zadali sme do učtárne príkaz na prevod finančnej čiastky na Vami zaslané číslo účtu.
K Vami zaslaný otázkam Vám zasielame vyjadrenie:
- Pri zakupovaní prestupových lístkov systém v palubnom počítači ponúka výber trasy v zmysle cestovného poriadku s rôznymi kombináciami pre docestovanie do cieľovej zóny. Napríklad vo Vašom prípade, systém vygeneroval aj trasu s možnosťou cestovania cez centrum Bratislavy a následne cez Sv.Jur a Pezinok.
- K Vašej reklamácii sme pre účely vrátenia cestovného priložili Vami zaslaný naskenovaný cestovný lístok, takže nie je potrebné aby ste nám ho zasielali.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy pri cestovaní.
Ďakujeme, že využívate služby našej dopravnej spoločnosti."
Tak to majú Ukrajinci dosť vážny problém - na nové vozy, aj keď výrazne lacnejšie ako v našich končinách, nemajú peniaze, mohli mať aspoň niečo, takto nebudú mať nič.
A s tými sťažnosťami na nedostatok ND máš pravdu, 21Tr bol riadny atyp a na to doplatila aj naša 6401, keď sa nenašli prachy na nový siloblok, radšej ju mohli v tom 2014-tom predať do Brna a nie byť nenažraný a pýtať za ňu 50.000€(aspoň mne sa taká informácia dostala do uší)
..a to je prave ten problem. Ludia sa nestazuju, lebo im to nestoji za to a tak su v SL (podla vsetkeho uprimne) presvedceni ze vsetko funguje ako ma Lebo do prevadzky oni nechodia, hodnoti sa z kancelarie.
Práve včera som sedel v Kneipe s jednou veľmi znalou osobou, ktorá Černivci navštívila a miestni hodnotia nákup 21Tr spätne ako veľmi zlý nápad z dôvodu zložitej údržby a nedostatku ND.
Na Ukrajine je údajne aktuálne uvalené na dovoz ojazdených trolejbusov brutálne clo, aby sa podporili Bohdan, takže tadiaľ už asi cesta nepovedie.
Aj keď sa už Brňáci vyhrabali z toho "rekonštrukčného marastu" skúpených 21Tr-iek z Jihlavy, Budějovíc a Hradca, asi už touto cestou ďalej nepôjdu, predsa len sa im podarilo vybaviť nejaké "ojrofondy" na nové vozy. Plzeň odpredala štyri vyradené kusy do Černovíc, osem vozov je zatiaľ odstavených a zostáva ešte päť vozov, ktoré sú dnes posledný krát vonku. Neviem, v akom stave sú, ale podľa fotiek sa o ne starajú dobre a len na vyťaženie náhradných dielov je ich podľa mňa škoda, predsa len sú to nízkopodlažáky a zaslúžili by si ešte nejaké roky pojazdiť, aj keď "len" na Ukrajine
Mna fascinuje ako na kazdu odpoved vymyslis minimalne tri krat tolko otazok, ako bolo v povodnej otazke.
Zaradom:
- Ano, dobijanie kreditu na kartu by bolo logicke riesenie, zial to nevedia lebo neviemco. Ale zas nevidim zasadny problem s refundom na ucet. Ked tak si to potom na tu kartu dobi.
- Vodic mal na vyber dve moznosti, pretoze z Perneka na Babu su dve logicke trasy (ano, ta cez Bratislavu je podstatne dlhsia, ale vzhladom na ubohy interval 249 moze byt vynimocne vhodnejsia).
- Vyzadovanie originalu CL je smiesne. Neviem preco by mal zakaznik chodit za nimi, nech si to ked tak oni pridu zobrat k tebe.
trolejbus6207
A s tými sťažnosťami na nedostatok ND máš pravdu, 21Tr bol riadny atyp a na to doplatila aj naša 6401, keď sa nenašli prachy na nový siloblok, radšej ju mohli v tom 2014-tom predať do Brna a nie byť nenažraný a pýtať za ňu 50.000€(aspoň mne sa taká informácia dostala do uší)