Reply on: 810zssk #227766:
Obrazne.Je priam neuveritelne, ako "vsade som sa odfotil" dokaze smahom ruky vycarit pol miliona (btw. povodne sa hovorilo o 460 tis, teraz uz 500 a realny ucet bude urcite zaujimavy), ked sa mu mesto a najma doprava rozpada pod rukami. Hlavne, ked je na druhej strane "nas clovek"...
To je naozaj taky velky problem najst prepojenie Ozzi-Bela-Robertko-IvoN?
https://www.sme.sk/c/3150060/do-libye-idu-aj-filo-s-vilagim.html
btw. Pri prezentacii dalsi udernici, tentokrat z PigMedia pred rokom tvrdili, ze porovnatelny pocet bicyklov a dock stanic zabezpeci za 1-1,5 miliona eur.
Nesrovnalova verzia2018 je 1,5 miliona "da" Slovnaft + 0,5 miliona prida mesto (verzia2017 bola za mesto 460 tisic). Zda sa mi to, alebo niekde skoncilo odhadom 500-800 tisic eur v "lufte"?
Ike
K tomu budovaniu cyklotrás. Je potrebné prekonať dogmu, že cyklotrasy je potrebné mať všade. Čím viac budeme dogmu šíriť, tým menej cyklotrás budeme mať. Cyklotrasa nie je diaľnica, ako si niektorí predstavujú. Nie je to cesta s obmedzeným vstupom.
Jediné zmysluplné cyklotrasy je potrebné stavať popri veľkých dopravných tepnách (Pražská, Dolnozemská, Panónska) a pod., kde sa jazdí 50 alebo 70 km/h. V bežných uličkách stačí funkčné dopravné upokojovanie (nie, hrdzavá značka zóna 30 za kríkom nie je funkčné dopravné upokojovanie, rovnako ako nie sú rozbité spomaľovacie prahy). Cyklisti nemusia chodiť popri veľkých komunikáciách, ale vedia sa na miesto určenia dostať aj cez rezidenčné komunikácie. Len na to treba podmienky - 30 km/h na rezidenčných, pruhy alebo aspoň cyklopiktokoridory a protismerné jednosmerky.
Cyklista nepotrebuje z domu vojsť na cyklotrasu a opustiť ju v cieli.