1. Od decembra lebo AndyNO povedal Pokial viem, ziadne prevydavanie licencii sa vtedy nechysta. A verim ze data pre jednotlive linky BIDka zverejni este pred 19.8., inak to bude pruser.
2. Problemy rano treba riesit "opravenim" zeleznice, nie rozbijanim taktu na regiobusoch.
Trasy na linkach su stale prilis variabilne na to z toho mohol byt normalny CP v imhd formate. Najprv musi BIDka normalne rozdelit linky aby na jednej neboli podstatne odlisne trasy.
Problem nie je v tom, ze to nebolo doteraz taktove, ale ze sucasny imhd system neumoznuje automatizovane nahravanie ich typu dat a manualne sa to nikomu nechce nahadzovat. Novy system tieto nedostatky riesi, len este treba chvilku vydrzat nez sa to nasadi do produkcie. Plus, bude treba vybavit zmluvu s dopravcom a otazka je, ake budu mat podmienky. Tam to este moze zakapat. No a este zohnat admina, ktory by to spravoval ?
Prečo od decembra, keď sa všetky menia od 19. augusta? Prečo sa treba držať nejakých dogiem?
A to sa objavuje aj u nových CP. Na niektorých linkách kvôli držaniu sa dogiem "takt" ledva nestíhajú autobusy vlaky, lebo zas železničná doprava v rannej špičke nepremáva moc taktovo. Stačilo posunúť o 5-10 min., no ale tie dogmy predsa nepustia.
Inak tieto nové taktové CPčka by sa mohli nahrať aj na imhd.sk. Veď už by to pri pohľade na CP nemuselo vyzerať ako precvičovanie abecedy v znamienkách a hľadanie tej správnej trasy.
Teda pokiaľ by sa to dalo nahrať tak ako CPčka z DPB, tak určite by som privítal aj tieto prímestské.
Toto je inak velmi dolezity detail ale zial sa nim vobec nikto nezaobera. Teraz ked uz to oznacovanie liniek trochu zacina mat zmysel by sa mali procesy prenastavit tak aby aj zamestnanci pracovali s IDS cislami nie licencnymi. To sa tyka aj vodicov. Lebo cestujuci sa prirodzene cislami liniek zacnu orientovat, tym smerom aj davaju otazky ale vodici nadalej robia "102401ku" a velmi casto ani sami netusia co za linku su.
Vsetky IT systemy aj sluzobne dokumenty (menovite CP) by mali zacat pracovat s cislami liniek. Nemalo by to byt take tazke updatnut (snad az na linky ktore su rozhodene do viac licencii, ale aj to by snad bolo riesitelne).
Co tak keby mesto odkupilo parkovisko pred Subclubom a spravilo to tam? Alebo upravit Fajnorovo nabrezie pre autobusy? Alebo si prenajat/odkupit cast parkoviska pri Eurovea medzi Malou Scenou a Nove SND? Alebo ich vychadzovat na Zupnom namesti (hned za odbockou so Zochovou) pri MinSpravodlivosti?
A mozes sa pokusat o sarkazmus kolko chces, ale nepamatam si, zeby tato znacka ( https://goo.gl/MtMVqL ) znamenala, ze plati aj pred nou (resp. nevidim tam dodatkovu informaciu).
Ano, v normalnej krajine/meste by to vyriesili, ale rovnako ak by blokovali zastavku tak, ako popisuje Error, tak by nabehlo Mestapo alebo Statna Vymahacska a zacala stopovat a davata pokuty.
Ale vazne.. suhlasim ze stav pod mostom nie je idealny, lenze co ine navrhujes? Kde inde zriadit plochu pre turisticke busy, ak ju nechceme uplne zrusit?
Na zastávku Most SNP na nábreží smer Nivy by bolo treba dať zákaz státia turistickým busom. Dnes to tam nejakí inteligentní Rumuni a Moldavci celé zabrali, potom sa ešte pridal Regiojed stojac na prechode pre chodcov a MHD si mohla počkať. Retardácia toto, namiesto aby turistov vyložili a pálili niekam do hája tam budú štvrťhodinu vyčkávať kým sa všetci pokochajú...
Ja vždy ak takto cestujem, že doplácam v hotovosti, tak poviem tam a tam na doplatok...a pokiaľ máš na tej karte kredit v el. peňaženke, tak by to automaticky malo spraviť, to, že platíš iba za BA...
Chcem sa spýtať, čo presne povedať vodičovi Slovak Lines, keď chcem ísť z Vrančovičovej do Stupavy? Mám zaplatenú električenku pre Bratislavu (100+101), takže počítam, že po Záhorskú Bystricu mi platí a doplácam len úsek medzi Záhorskou a Stupavou. Každý krát platím plné cestovné, neviete mi to prosím dakto objasniť? Ďakujem.
AndyNO