Napr. súčasná linka 239 bude rozdelená na dve linky, pričom terajšia linka z MA do Jablonového bude po novom 235. Nerozumiem, ale prečo druhá vetva pôvodnej linky, premávajúca z MA do Lábu dostane číslo 239, keď zo zónou 239 nemá nič spoločné. Malo by to byť presne naopak. ?
Napr. na linke 740 bol posledný odchod z Nového Života o 20:05, teraz to bude až o 21:28 čo je super, naopak na linke 730 bol posledný odchod z Čakan o 20:50, po novom o 20:21.
Linka 610 mala posledný odchod z AS o 19:30(linka 620 o 21:00), po novom až o 22:33.
Bohužiaľ na linke 730 zostal nezmyselný spoj č.25(po novom č.31)
Na linke 730 mi zároveň príde nelogické presunutie spoja o 5:45 z Čakan až na 6:26...takto cestujúci, ktorý cestovali spojmi o 5:17 a 5:45 pôjdu naraz spojom o 5:26, takže bude riadne preplnený a spoj o 6:26 odvezie zopár ľudí...je pekné, že tam je interval, ale za takýto interval sa cestujúci teda nepoďakujú...
Apropo rozdelenie podla liniek - ono by bolo hlavne tie linky trochu prekopat lebo napr. pod 250 je expresny aj zastavkovy variant, co je dost zmatocne. Detto 269. Potom su tam aj nejake dost rozvetvene linky (pravidelne, nie nejake spoje raz za den). Ale tak verim ze taketo detaily sa este doladia.
Ja dufam ze to niekto zverejni aj v normalnom formate, lebo ak toto bude jedina forma tych CP tak ich ludia zozeru hned ako vyjde prva tlacova sprava.
Na prvy pohlad je to pekne upratanie. Ako prva faza moze byt, je to velky posun vpred ale este zostava dost roboty. Skoda ze sa prilis neporiesili tie vecerne spoje i ked zlepsenia tam su.
Predstavte si, nová sezónna (víkendová) linka SAD Dunajská Streda [cyklobus] z bratislavského Čunova cez Vojku a Gabčíkovo do Dunajskej Stredy je pre všetkých cestujúcich bezplatná. ? http://portal.cp.sk/Data/pdf/L201432_180801_57550.pdf
Žiaľ nezastavuje pri Danubiane, v Dobrohošti ani v Bodíkoch ani v centre Gabčíkova.
ja osobne mám problém s novými palubákmi - ak si tam nahodím iný cieľ, palubák mi zruší nastavenú službu (na rozdiel od pôvodných BS100, kde sa dal cieľ linky zmeniť bez dopadu na službu)
MARAD
https://www.slovaklines.sk/moja-cesta-so-slovaklines/preprava-v-regione/cestovne-poriadky.html
Škoda, že tie CP nie sú spravené podľa liniek IDS, ale podľa čísel licencií, tým pádom sú v jednom CP aj tri linky IDS, čo dosť znižuje prehľadnosť. ?