Nezabúdaj, že nádrž je jedna z najbezpečnejších vecí na rôznych lietajúcich geretoch.
Možno skúšal elektrický pohon, začala sa vybíjať baterka a len sa chcel nabiť z tej VN / VVN linky, ktorú nakoniec roztrhol (prípadne prepálil odberom) ?
Inak mohlo sa stať, že to nedal podľa vidu (teda VFR), proti slnku nad horizontom nie je problém prehliadnuť aj VVN linku. Prípadne náhly zdravotný problém...
Ale ak sa mam ako laik vyjadrit, podla toho ako je ten vrtulnik neobhoreny, tak mu asi doslo palivo a pri pokuse o pristatie to prosto nesrovnal a nabral kable.
Ike: podla informacii on pilotoval vrtulnik (sam). A ci (ne)zvladol VFR - mozno ze mu zasvietilo slnko do oci a klesol (co je dost chyba) alebo mu prislo zle, doslo palivo, atd, tazko povedat, co sa stalo.
Ja viem, že o takýchto veciach sa má písať s pietou, ale neodpustím si (aj keď zas budem za hovädzinu):
On bul i eľektikárom, že to tam vypnul v pól kraja...?
A ak ten vertaljot bol v takom technickom stave ako produkty jeho firmy, tak sa ani nedivím...
Neviem. Nejaké racio to asi mať bude,no príde mi to dosť nepraktické. Posledná vec, nad ktorou človek v núdzovej situácii potrebuje premýšľať je deň v týždni. Otázne je,čo sa stane, ak v utorok stlačím stredu.?
Myslím, že už tiež dostali rozum. T5 a T6 v Île-de-France sa schvaľovali ešte začiatkom nultých rokov. STIF z Translohru vraj vôbec nebol nadšený a na T8 si aj presadil klasické električky. Na T6 sa argumentovalo sklonmi, ale aj tie sú tam len okolo 9 promile. Aký bol argument pre Translohr na T5, to už vôbec netuším.
Ak sa nemýlim, všetky odvtedy budované či plánované trate metra a električiek v Paríži/Île-de-France, ktoré nie sú predĺžením už existujúcich liniek na pneumatikách, sú navrhované na klasiku. Prestavby existujúcich tratí na pneu zavrhli už dávno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer