Ak chceme zaviesť tento písmenkový spôsob označenia liniek čo sa v trase vetvia, ja by som moc netlačil na označovanie písmenami podľa príslušných konečných, ak nechceme mať v cesťákoch celú abecedu. Dá sa to ľahko zjednotiť.
80-ky nech majú kľudne zvlášť CP, bude to prehľadnejšie. Ja by som nechal kopčiansku vetvu 80-kou bez označenia, a spoje na Matadorku by som označil 80A s poznámkami pre tých pár zachádzkových spojov k cintorínu tak ako doteraz, v CP.
Pri linke 77 zas vetva po Spaľovňu by ostala ako 77 s poznámkou pre zachádzky k Vodostavu, k Lodenici by chodila 77A.
Rovnaké označenie by som zaviedol pre doplnkové linky kopírujúce inú linku, aby bolo jasné, že na seba nadväzujú, na rozdiel od liniek, ktoré podobné čisla majú a pritom v tomto smere nemajú so sebou nič spoločné (napr. 39-139, 51-151, 84-184 atď).
Rozumej: 191 -> 91A, 192 -> 92A, 196 -> 96A,... (31 -> 39A?...)
Mne je jedno ci to bude 80A a 80B, alebo 80 a 180, alebo 80 a 81. Pre mna za mna nech to je oznacene ako chce. Ale nemala by to byt jedna linka, s jednym CP (v smere do Petrzalky; do mesta samozrejme zdruzeny CP byt moze, tak ako ho kedysi v smere na Dlhace mali 32+33+133).
57 je dobry priklad dalsej linky zrelej na rozdelenie a sprehladnenie.
Nie, nemali. Ja viem že #nikdysatotaknerobilo, ale linky čo majú rôzne vetvy, sa dajú označiť aj písmenami za samotným číslom linky, čo som tu už párkrát spomínal. Nie len v prípade 80-ky.
Len kvôli tomuto sa hádam nevrátime do obdobia liniek 57, 157, 257.
No neviem ci by mali byt 2 linky len preto, ze kazdy druhy spoj ma 1 zastavku inu (teda minus spoje na cintorin). Nemam pocit, zeby 80 bola na tolko plna, aby to malo fungovat ako v pripade napriklad 32 a 33, 83 a 84 ci 93 a 94
Osobne si ale myslim, ze vizualne by lepsie vypadalo, kebyze to je farebne rozlisene ako kebyze je pismenkova varianta. Napriklad: https://i.imgur.com/bpS7QMa.png (na rychlo robene, nepekne, ale zakladny koncept to prezentuje).
Takto si clovek lahsie vsimne a spoji/pochopi, co kam ide
Pozeram ze na tej 302 su dve odchylky od trasy: zachadzky k TE v Kurimi (co su "robotnicke" spoje) par krat denne a potom tie zrychlene spoje co pri navrate do Brna nejdu cez Rozdrojovice. Povedal by som ze z mojho pohladu prve je OK, druhe uz velmi nie (ale zas, ak ide o tri spoje za den, tak by bola blbost robit tomu samostatnu linku).
Ta 302 ma kratsie/dlhsie spoje, s tym ja ziaden problem nemam. Poznamka "ide po..." je jednoducha a zrozumitelna. Mne vadia rozne varianty trasy, t.j. ak sa do linky napcha prilis vela vetvenia (obzvlast v strede trasy), co je pripad napr. tej 740.
Extrapolovane na MHDcku, vobec mi nevadi 90ka, ale s 80 uz problem mam.
Dve vrtule sú málo! Žiadam prevádzku Tu-114! Ak mi nebude vyhovené, podám rozklad voči EIA, že na letisku Kuchyňa treba zriadiť okrasnú fontánku so zlatými rybkami!
Úplne sa to neodstráni, ak teda nie je cieľom mať linky 740 až 746 a každý s dvojhodinovým intervalom, čo tiež nie je zrovna najprehľadnejšie. Aj tebou nalinkovaná linka IDS JMK 302 má v jednom smere min. 6 variánt trasy/zastavovania.
To je zase o inom, pretože chýbajú nahraté odklonové trasy. Nemôže ísť na odklon zo stanice, lebo by nemal preferenciu a nehlásilo by to riadne zastávky. Ale ak ide z Ružinova riadne označená 9 ŽST Vinohrady alebo síce v rozpore s dráhovými predpismi šípka ŽST Vinohrady, tak pravdepodobne do Karlovky nepôjde a vnútri tiež nepíše zastávky do Karlovej Vsi.
Skvelý nápad! Ja som mal trochu menej ambicióznejší - navrhoval som, aby z letiska Kuchyňa v 20 minútovom takte premávalo jedno ATR-42 na BTS ako linka F20, ale do 3 dní mi boli zaklopať traja muži v čiernych oblekoch, kravatách a so slnečnými okuliarmi, prezentujúc sa ako "jasperáci" a vyhrážali sa mi, že ešte raz verejne prídem s takýmto nápadom, tak ma uviažu na nárazník posledného vozňa typu Bc na osobáku idúceho z Hlavnej stanice aby som sa pozeral do očí smutných a vydesených cestujúcich, ktorým práve zdrhol vlak.
Aby to nebolo všetko, pri vchodových dverách som našiel asi 20 cm dlhý kus koľajnice, takže ma hľadal aj druhý mafiánsky klan, pričom na polícii mi vysvetlili, že toto je neklamný podpis brutálnej a krvilačnej skupiny tzv. kubáčkovcov, ktorí sú členmi medzinárodnej organizovanej skupiny #maketrainsgreatagain a pri poslednej nehode autobusu údajne vyhlásili, že v dohľadnom čase by všetky autobusové linky mohli byť nahradené železničnými. A dokonca v takte ?
Ono moze byt problem aj v znaceni pri operativkach, kedze v case, ked L2 nesla na zst nm (tusim zamrznute vyhybky, ci co to bolo), tak vonkajsi transparent ukazoval vozovna jd, ale vnutri aj za polusom veselo rolovalo v zastavkach “zatisie-zstnm”. A teraz sa ako cestujuci vyznaj...
Konečne čerešnička na torte integrácie hromadnej dopravy v Bratislave. To kubáčkovci nepodporia lebo ani jeden lodný prístav nebude v nadväznosti na železničnú stanicu alebo zastávku a to nie je ich kafé. No a jaspersáci budú musieť poriadne prekrútiť parametre pre ekonomické hodnotenie aby to (ne)vyšlo. Šanca aby sa aj nejaký bratislavský pltník mohol zapojiť do diskusie na IMHD. Kandidáti na funkcie v samospráve Droba, Nesrovnal, Vallo, Lišková, Kratochvílová sa začnú predbiehať kto dá väčšiu podporu
S499.1023