Mám kartu SL a u DPB som si zakúpil jednorazový lístok cez elektronickú peňaženku. Dá sa niekde získať potvrdenie o zakúpení tohto lístka, za účelom vyúčtovania služobnej cesty? Za odpovede ďakujem.
určite nie .... skôr som predpokladal, že developer už pri projektovaní uvažoval nad komfortom budúcich obyvateľov, tým pádom o.i. vyčlenil priestor pre premávku linky (liniek) MHD a iniciatívne prišiel za poskytovateľom s príslušnou predstavou, ktorú poskytovateľ mohol a nemusel akceptovať ... tak by to malo byť pri investičnej výstavbe v civilizovanej spoločnosti ...
Spôsoby sú tri:
1. Prostredníctvom príspevku v diskusnom fóre - cez ikonku pod smajlíkmi, max 5 ks. Odporúčam túto možnosť využiť len na nejakú aktualitu, prípadne k aktuálne diskutovaným témam.
2. Poslať mailom na adresu príslušnej sekcie - kontakt nájdeš v päte stránky.
3. Prostredníctvom našich stránok - pravidelní prispievatelia kvalitnými fotkami neskôr (po dohode administrátorov) môžu získať možnosť prispievať priamo na náš web, jedinou podmienkou je mať zaregistrované konto na našich stránkach.
Trochu offtopic, ale čo inak hovoríte na zníženie ceny ročnej električenky v Prahe pre študentov na 14 €? Nezdá sa vám tá cena prehnaná? ? Myslím, že naša cena 132€ je adekvátnejšia. ?
predpokladám, že developer už počas fázy projektovania aktívne diskutoval s DPB a.s., v rámci spoločného postupu naplánovali priestor pre premávku vozidiel MHD, rozmiestnenie zastávok a prípadného obratiska .... takže by to nemal byť problém
Inak, keď vidím slovné spojenie nové sídlisko, je v pláne nejako riešiť obsluhu zóny Slnečnice-Mesto? Či bude to nechané na pleciach existujúcej zastávky Jasovská?
Ono by sa hodilo aj zastavovanie a-98. Veď si uvedomme, že kedysi jazdila a-74 denne, dnes tam cez víkend nič nestojí. A na Bajkalskej nepribudla len Billa, ale aj nové sídlisko, či už za Billou a aj oproti - Starý Ružinov. Je tu i škola s celomestským pôsobením, zastavovanie a-98 na Drieňovej by sa hodilo ako soľ. Na znamenie, samozrejme.
Pán Jozef Ružinov, obráťte sa na Dopravný podnik, podnet môžete napísať napr. sem:
info@dpb.sk
alebo zavolať na ústredňu (02 / 5950 1111), kde Vás prepoja.
Práve som otestoval prestup MHD (21) - PAD na Nivách. To je katastrofa a pritom potenciál to má obrovský.
1. Devialita pešieho pohybu je tak na úrovni 2. Treba povedať, že menšia časť prekážok je objektívnych.
2. 95 % pešieho presunu som ako chodec vystavený poveternostným podmienkam. Výnimku tvoria dva parazóly pri stánku s ovocím a zeleninou na Nivách a markíza v rámci Twin City. Nieže by som bol nejaký fajnový, veď vonku je pekne, ale či už je leto, alebo zima, nie je to konkurencieschopné interiéru osobného automobilu.
3. Peší presun trvá asi 5 minút, pričom zahŕňa presun po rozbitých chodníkoch (stavím sa, že počas zrážok sú tu mláky) a prechod cez štvorpruhovú cestu, čím sa konečný absolútny čas presunu stáva závislý od vôle vodičov pustiť ma. To je samo o sebe dosť rizikový faktor v našom meste.
Kritika je na mieste, pretože ak by sa chcelo, som presvedčený, že sa dal spraviť prestup takmer na hrane. Či už vytvorením zastávky MHD hneď vedľa stanice, alebo prípadne priamo jazdou MHD do areálu. Ľudia na to zanevrú len z princípu, pretože je to nič len šikana cestujúcich.
Ešte stále si nepochopil, čo je JASPERS? Však som si myslel, že aj priemerný autista by to už vstrebal.
A ten Kubáček ti fakt leží v žalúdku, čo ti počas štúdií prebral babu?
Tak nám OĽaNO rozšírilo svoj expertný ansámbl a ku Kompe čo je expertka na "fšetko" sa pridal Jirko Kubáček ktorý posilnil tieňového ministra dopravy Jána Marosza. Marosz vyštudovaný učiteľ na Filozofickej fakulte pre ročníky 5-12, pred vstupom do politiky učiteľ nemčiny a kresťanskej etiky na Základnej škole v Žiline. No zbohom to teda bude dvojka a ak sa ešte zapoja Jaspersáci doprava v Bratislave bude vyriešená lusknutím prstov
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk