Neviete, čo sa plánuje po zastavení premávky L901 so Sor-my C10,5? To bude všetkých päť postávať vo vozovni, alebo sa plánuje ich prenájom, respektíve predaj? Teraz sú dosť zbytočné a pri prípadnom opätovnom zavedení L901 máme k dispozícii aj napr. 3409, 3410, 3411 a tuším aj 3412, ktoré už na tejto linke premávali.
Vďaka za vysvetlenie, ale aj tak sa mi to zdá šialené. Je to rozumné riešenie nerozumného problému, ktorý by bolo treba odstrániť v prvom rade. Zastávka Rádiová (na Rožňavskej) sa mala volať naďalej Vozovňa Trnávka, zastávka Vozovňa Trnávka sa mala volať Bojnická. Autobusové aj trolejbusové dojazdy by mali končiť na tej istej zastávke a bol by pokoj.
A to s tou Mliekarenskou nechápem už vôbec. Však aj posledná babka by si do týždňa zvykla, že 208 a 209 majú iný cieľ. Každý by to chápal, že keď sa predĺžila trať, tak sa mení aj cieľ na vozidlách. Takto ale chorý stav pretrváva dlhodobo a len tak sa to nezmení.
Už som ti raz povedal, že s psychicky chorými nediskutujeme, neutvrdzujeme ich v ich bludoch ale pokúsime sa ich nenásilne naviesť k tomu, aby si uvedomili, že potrebujú liečbu.
Mňa zaujala najviac posledná veta z nasledujúceho:
"Hlohovec – Rišňovce
HaZZ bolo ohlásené, že neďaleko železničného priecestia s PZZ v km 20,279 (SP 1069) stojí v koľaji havarované cestné vozidlo. Bola zastavená vlaková doprava. Po príchode na ohlásené miesto zistili, že je to asi o 800 m ďalej. Havarované vozidlo zvalilo do koľajiska strom aj telefónny stĺp. Avizovaná aj domáca pohotovosť správcu infraštruktúry na odstránenie prekážky. NAD nebola zabezpečená nakoľko SAD nemala žiadne voľné autobusy. Spoločnosť Arriva zabezpečila cestujúcim taxi.NAD nebola zabezpečená nakoľko SAD nemala žiadne voľné autobusy. Spoločnosť Arriva zabezpečila cestujúcim taxi."
Presne tak. To krútenie L6 bola blbosť. Kto má problém sa prejsť na Jesenského tak sa zvezie jednu zastávku hocičím na Kamenné a prestúpi na L9 či L4 podobne ako v sedle či cez víkend.
Skôr je blbosť púštať L6 tesne za L4. podobná volovina ako pri CP L7.
S čím súhlasím je blbé ukončovanie dojazdov z Ružinova.
Tá zmena cieľa od Chatama na Karlova ves ostala ešte z doby výlukovej L6 po most SNP.
Podobne sa mení cieľ L8 už od SNP na Ružinov. Mala by sa meniť až po odchode zo SND.
Autobusové dojazdy idú po bývalú zastávku Bojnická, ktorá sa volá po novom Vozovňa Trnávka a trolejbusové dojazdy idú po bývalú zastávku Vozovňa Trnávka, ktorá sa po novom volá zhodne Rádiová s trolejbusovou konečnou. Keďže sa toleruje na trolejbusoch označovanie cieľa lokalitou, kam vozidlo premáva, tak sa namiesto nápisu Trnávka Rádiová, čo by evokovalo, že voz zachádza cez Bulharskú atď., uviedol cieľ Vozovňa Trnávka, hoci vozidlo neobslúži zastávku Vozovňa Trnávka. Podobná situácia je na Mliekarenskej, kde vozy premávajú s cieľom Ružová dolina, hoci to je názov predposlednej zastávky, čo cestujúcim neznalým pomerov môže evokovať, že sa jedná o skrátený spoj a vozidlo neobsluhuje zastávku Mliekarenská.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
"Hlohovec – Rišňovce
HaZZ bolo ohlásené, že neďaleko železničného priecestia s PZZ v km 20,279 (SP 1069) stojí v koľaji havarované cestné vozidlo. Bola zastavená vlaková doprava. Po príchode na ohlásené miesto zistili, že je to asi o 800 m ďalej. Havarované vozidlo zvalilo do koľajiska strom aj telefónny stĺp. Avizovaná aj domáca pohotovosť správcu infraštruktúry na odstránenie prekážky. NAD nebola zabezpečená nakoľko SAD nemala žiadne voľné autobusy. Spoločnosť Arriva zabezpečila cestujúcim taxi.NAD nebola zabezpečená nakoľko SAD nemala žiadne voľné autobusy. Spoločnosť Arriva zabezpečila cestujúcim taxi."