Uz asi tyzden funguju semafory Racianska x Legerskeho, samozrejme s pevnym cyklom, co znamena, ze vodici 3,5,7 z centra si tam vzdy postoja cca 20-30 sekund. Same o sebe to nieje az take strasne, lenze kym doteraz vodic, co rychlo odbavil R.myto aj Ursinku, stihal volno napocas Pionierskej sposobom, ze ani nezastavil ( 90% pripadov), tak teraz mu stoj padne rovno pred nosom a teda tam musi elektricka stat cely cyklus, co realne znamena omeskanie elektricky o cca 90 sekund.
Preferencia MHD v praxi.
Preferencia MHD v praxi.
akela
Tak sa zdá že celý rozumný svet pchá hromadnú dopravu pod zem. Dôvody sú jasne definované potrebou riešiť stále horšiu dopravnú situáciu a zhoršujúci stav životného prostredia hlavne v rozľahlejších mestských aglomeráciách. Len slovenskí kubáčkovci zaspali v ére Georga Stephensona.
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/stuttgartsky-zeleznicni-uzel-se-presouva-pod-zem-patri-k-nejvetsim-stavbam-evropy-1343077