Reply on: Solider #226057:
Že to nie je vhodná koncepcia pre Bratislavu. Ak tu má problémy hybrid 29/30T, ako by sa správalo vozidlo so všetkými podvozkami pevnými a zlými chodovými vlastnosťami. Som skalným zástancom koncepcie GTxM - Avenio bez M, Tramino Jena/Braunschweig etc..Z pevnopodvozkových jedine Flexity Outlook. Nepresvedčili ma Siemens Combino ani Avenio-M, GT-N od LHB, AnsaldoBreda Sirio, Variobahn ani iné.
Ámos
To je ako s obcianskymi preukazmi s cipom. Ked sa prevalil skandal s ich zranitelnostou prislusny odbor ministerstva vnutra chcel zadat "opravu" priamim zadanim istej firme. Priame zadanie obhajili tym, ze NBU im prikazal to vyriesit do 30.6. tohto roka. Az sa jeden z kompetentnych nespytal na NBU, ci je to pravda. A nebola. NBU nic take nezadal.
Tak to mohlo byt aj so Skodofkami. Mam dostatok skusenosti s predposratymi manazermi a veducimi, ktori si myslia, ze musia niekomu tam hore robit dobre a vyhoviet na domnele poziadavky. Samozrejme nevylucujem, ze taka poziadavka z hora aj realne prisla.
Stacilo si postavit hlavu a poslat info do medii. Existuje aj lepsia kariera ako v DPB ?