Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #226039:
Už keď sa tender pripravoval, tak som tlačil na kompetentných ľudí v DPB, aby sa nepísali podmienky na mieru Škodovke. Ale jednak všetci off record hovorili, že to tak majú nariadené zhora, jednak si niektorí kompetentní pracovníci koncepciu 29/30T osvojili a ukrutne bojovali proti koncepcii Flexity Outlook alebo Avenio, že sa budú drať kolesá aj oblúky a odmietali počúvať, že praktické skúsenosti hovoria o inom.
Reply on: Ámos #226039:
Taškent nemohol byť, pretože sa obstarávali električky inej konštrukcie a iných parametrov.
Reply on: Solider #226036:
?
Tak sa nestazujme na Skodovku ?
A rychlym pohladom na vychod si uvedomujem, ze sme tu mohli mat aj Taskentwagen.

Dufam, ze pri priprave dalsieho tendra, budu ti, ktori budu mat dostatok info, hlasne kricat, ze tender sa pripravuje na mieru niekomu.
Reply on: S499.1023 #226025:
Tak myslim, ze kazdy z nas sa hraval s autodrahou. ? Vymysel to prevratny nie je.
Reply on: tr3mp #226035:
A to bola pred predĺžením k Eurovei mimo špičiek vzduch voziaca linka... Aj L1 vozí podstatne viac ľudí už od Šafka oproti minulosti. Od Obchodnej v nej býva tiež už plnka.

Aspoň na tratiach 130 a 131 na ktorých sa vyskytujem je tiež citeľne viac cestujúcich oproti minulosti.
Reply on: Ámos #226021:
To sa treba pozrieť do nedávnej histórie, keď DPB vyhlasoval tender na nové električky, ktorý bol zhodou okolností napísaný tak, aby preferoval akurát zhodou okolností vyvíjané vozidlá, ktoré zhodou ďalších okolností ponúkli do tendra vo veľmi krátkej určenej lehote 40 dní od vyhlásenia tendra a len tak náhodou to aj vyhrali. A ktoré iné mesto súťažilo tender spolu s údržbou v priestoroch, ktoré ešte ani neexistovali?
Reply on: Mike #226030:
Ja si už ani nepamätám, kedy som išiel 210-kou (alebo ju videl) a nebola v nej tlačenica. Tá by si zaslúžila posilnenie intervalu alebo kapacitnejšie vozidlá.
Reply on: Peon #226026:
Mám dojem, že obe veci boli už aj minulý rok, či?
Reply on: Maykl #226032:
Kvôli zápcham rozhodne odporúčam električku. Ako teraz opravujú Bajkalskú, tak zápchy sú v celej východnej polovici mesta výrazne väčšie.
Mike, Joyki: Ďakujem za reakcie. Práve kvôli zápcham sa pýtam. Testovať budem zajtra...
Reply on: Peon #226026:
Lipot je TOP. V sezóne cez víkendy je tam pol Bratislavy...
Reply on: Maykl #226027:
To máš asi jedno. Lebo tá 210 môže kvôli zápcham nejaké 2-3 minúty po ceste stratiť (v piatok určite aj viac) a zasa na električku ideš cca 4-5 min pešo. Takže celkový čas jazdy je rovnaký. Akurát električka má interval 8 minút a je kapacitnejšia, 210 má interval 10 minút a niekedy tam býva dobrá tlačenica.
Reply on: Peon #226026:
Dost neskora novinka,
1 Thermal listok uz vlani a asi aj rok(y) predtym ponukal geriojet aj do DS aj do Medera
2 preprava bicyklov v buse Bratislava-priehrada-kompa-Bos je predsa povolena uz davno (aj ked tusim stoji par desiatok centov) - ci tu uz preventivne zrusili?
Reply on: Maykl #226027:
210 v tom čase má na stanicu jazdnú dobu max. 15 min., električka 12, avšak tam ešte treba pešo prísť, takže odporúčam trolejbus.
Ahojte, prosím o radu. Ako sa bude dať dostať najrýchlejšie okolo 14:30 z okolia Nového SND na hlavnú vlakovú stanicu? L210 alebo radšej prejsť peši na Šafárikovo námestie a použiť L1?
Ďakujem za pomoc.
SAD Dunajská Streda prináša dve novinky nejako sa týkajúce aj Bratislavy.

1; Thermalbus do Dunajskej Stredy: http://www.sadds.sk/sk/thermalbus
2; Cyklobus z Dunajskej Stredy do Čunova (po zastávku "priehrada", takže takmer k obývanej časti). https://www.facebook.com/events/447499309042778/?notif_t=event_calendar_create¬if_id=1523880381769706

Myslím, že šoto zaujímavejšie by bolo spojenie z Bratislavy do Lipótu alebo aspoň do Dunakiliti (tam je vraj tiež nejaké termálne kúpalisko).
Reply on: Ámos #226024:
To sme tu už mali za Křižíka na Karlovom moste, Francúzi to majú ako na koľajniciach (APS), tak na ceste (TVR, Translohr) a zatiaľ žiadna sláva. Keď už, tak indukčné nabíjanie Bombardier Primove je aká - taká cesta.
Reply on: Ámos #226021:
A neprečítal si si Soliderov text: "Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo"?
Reply on: Solider #226012:
Keby si čítal ten článok v Kuriéri, tak by si vedel, že "Nové nízkopodlažné električky sú spoľahlivé. Ak sa vykonáva oprava, tak v priebehu jedného dňa a znovu sú nasadené do premávky." ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.