Nejako vám došla klimatizácia v dopravných prostriedkoch ,ked bolo plus 10°C to ste machrovali s klimatizáciou ,to sa vám kúrilo ľahko ale teraz ked je mínus 12°C v Bratislave tak ste hotoví. Zimné vybavenie ako na taliansku zimu.Treba tam namontovať prídavné kúrenie-bufík ako voľakedy bolo. Veríte oblbovaniu o globálnom oteplovaní tak montujete vozidlá bez kúrenia.
A tie držátka červené na dverách sú ako ľad.Iveco autobus má také ľadové tyče na držanie ako keby cez ne pretekalo chladiace médium.Bez rukavíc sa nedá tam držať. Ste biedni ,kde je teraz klimatizácia už ste domachrovali s novými vozidlami.
Môžem vedieť čo sa stalo dneska vo výprave? Minuli sa kĺbové autobusy? Ako nevidím iný dôvod na vypravenie 2x12m a 1x9,5m na 196, 2x12m a 1x9,5 na 74 atď? A nie zatiaľ vo výprave nieje písane ZV
Ja sa pamätám, keď som bol malý školáčik okolo roku 2005, tak ako záložné vozidlo poslali klbák na spoj pre školákov Reca - Senec. To bol super zážitok ? Medzi Sencom a Bratislavou pendlovali myslím tri klbáky v tom čase počas špičky, ale už ani v tom čase neboli plné. Dnes by sa uživili ráno od Lužnej, možno od Stupavy (?) - ten smer nepoznám. Ináč nikde.
Tak podopierať svoj názor na dopravu o názor nejakého aj keď "zaujímavého" bratislavčana a s prepáčením asi tiež "zaujímavého fidlikanta" tak to je teda veľmi slabá úroveň. Ja mu tiež nevnucujem svoj názor. že to čo vyfidlal v C dur by bolo lepšie v G mol, no ale našťastie nie som "zaujímavý". No ale aj z týchto "zaujímavých" koľko ľudí toľko názorov.
Ani srnka netuší,ale pamätám si ako decko,že som v 90tych rokoch a po prelome milénia s tatkom cestoval prímestskými Karosami C744 aj Ikarusmi 280.10 na linkách z Pezinka cez Slovenský,Chorvátsky Grob,Bernolákovo a Ivanku do Bratislavy a objavovali sa aj na linkách do Senca respektíve z Bratislavy cez Pezinok do Budmeríc,Vištuku Častej alebo aj zo Senca do Trnavy ? teraz neviem či by sa uživili lebo sú tak nastavené spoje,že napríklad z Bratislavy idú dve linky 5-10 minút po sebe rovnakým smerom a na trase sa nielen dobehnú,ale sa rozdelia napríklad linka do Nového Života a do Vlkov.Do Tomášova idú niekedy vo ,,vláčiku" za sebou a potom jeden odbočí do Vlkov a druhý pokračuje ďalej do Nového Života.To sa týka aj liniek cez Pezinok.Je síce pravda,že v minulosti neboli také husté intervaly na prímestskej autobusovej doprave ako dnes,tak sa tam tie kĺbové vozy uživili,ale dnes neviem...v určitých časoch by sa možno oplatilo vyskúšať ich,že či by to malo zmysel (napríklad by si SL požičal nejaké klobáSORy s APC a skúmali by či by sa naplnili a mali by zmysel...Na západe sa už tiež minimálne využívajú kĺbové vozy vrámci regio liniek.Záleží ale aký región a kedy (hlavne počas zimnej sezóny pod Alpami...To je môj postreh,ale lepšie ti budú vedieť povedať ostatní,ktorí sa lepšie vyznajú do problematiky a významu ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
janstar
A tie držátka červené na dverách sú ako ľad.Iveco autobus má také ľadové tyče na držanie ako keby cez ne pretekalo chladiace médium.Bez rukavíc sa nedá tam držať. Ste biedni ,kde je teraz klimatizácia už ste domachrovali s novými vozidlami.