Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #225338:
"No neviem bude to max 250m."

Vidno, ako si krásne domýšľaš (a predpokladám, že tak robíš aj pri iných tvrdeniach). Ja som si dal totiž tú námahu, že som si na OpenStreetMap zmeral vzdialenosť po chodníkoch od nadjazdu do stredu nástupného ostrovčeka električkovej zastávky. A vyšlo mi 290 m na Nám. Biely kríž a 277 m na Mladú Gardu. A to vo výpočte ešte nie je zohľadnená presná poloha nástupišťa vlaku, ktorá rozhodne nezačne na úrovni chodníka pod nadjazdom, ale niekde viac smerom k ŽST Nové Mesto, teda kľudne o ďalších 30-50 metrov ďalej.

Popri tých domýšľaniach zároveň poukazuješ na iné nevhodné prestupné miesta a tým obhajuješ toto riešenie TIOPu (teda integrovaného terminálu) ako adekvátne. ?

Nevýhody ďalšej zastávky som pri tom tiež uviedol. ?
Reply on: skeli #225343:
Problem je, kde by tam ten podchod mal vyustenie - nie je tam tak vela miesta, ci?
Čo tak spraviť podchod z Hl.stanice na Sokolskú.Veľa ľudí sa potrebuje dostať k SAV-ke a odtiaľ smer Kramáre, Patrónka a takto by odľahčila 32-ku a presun cestujúcich týmto smerom.To v rámci modernizácie Hl.stanice.
Reply on: Mirtschi #225341:
TEN-T sa stavia z eurofondov? To nie su nejake specialne prostriedky na infrastrukturu?
Reply on: chodec #225300:
Aj tie dialničné tunely sú v súčasnosti podstatne dôležitejšie, ako Filiálka. Síce osobne vidím radšej investície do železničnej dopravy, ale ani cestnú nemôžeme celkom nechať stáť. Aj keby sa viac peňazí investovalo do železníc, tak je X dôležitejších projektov. Tunel Turecký Vrch je tiež bohužial dôležitejší má "1775m" dlžku, keď sa bude raziť tunelová rúra od Trnavského mýta až do Petržalky bude to podstatne viac v zložitejšom teréne. Uvádzaš rôzne trasy TEN-T, ale kedy sa to bude všetko realizovať? U nás v roku 2050 a viac. Len trať Praha Dráždany je plánovaná na r.2035 a tá bude určite prioritnejšia. Fondy EU, tiež nie sú bezodné. Tahanie TEN-T cez Petržalku, dnes hlúposť, už sme sa o tom bavili. Ono tie plány, tunel popod Dunaj, sú krásne, ale z verejných zdrojov to nikto v dohladnej dobe financovať nebude, jedine keď tak súkromnych. Prečo nejdeš do to napr. ty?
Reply on: david1 #225339:
Ja viem aky dovod "dali zeleznice". A?

REXov som si vedomy, ale tie jazdia len v spicke. V spickach vyhrady na S50 a S60 nemam. Problemom su skor okrajove casy a vikendy, ktorymi sa momentalne nikto nezaobera a ktore budu podobna tragedia ako doteraz. Plus teda to ze tie nove vlaky pojdu na Nove Mesto, cize to posilnenie bude take polovicate - uvidime kolko ludi vlastne tie vlaky stiahnu (asi len tych co dnes vystupuju na Predmesti + par ludi do Lakesidu).
Reply on: 810zssk #225333:
No a ako dôvod prečo to nejde na hlavnú sami železnice dali plnú kapacitu na tejto stanici.
Interval bude lepší lebo tam nemáš zarátané Rexy, ktoré už teraz robia polhodinový na S60 a na S50 20 min.int.
Reply on: Valec #225332:
No neviem bude to max 250m. Čo máš aj dnes na hlavnej k autobusom. Či prestup z L50 na Račianske električky. Ak by tom mal byť problém tak sa dá vybudovať aj ďalšia zastávka MHD.
Reply on: Valec #225335:
Rýchle spojenie Račianskej ul. samozrejme ...
Reply on: david1 #225327:
Ako vraví klasik "to mi nevychádza". Dokonca ani prstom na mape. ? ?
Reply on: david1 #225327:
Rýchle spojenie Vrakune a Ružinova cez Mladú gardu? ?
Reply on: david1 #225331:
To významné posilnenie predsa nastane už od leta, zahustením na 30 min. od Senca a Trnavy v pracovných dňoch. Nateraz sa napríklad ani neuvažuje s hustejším intervalom cez víkendy, než súčasných 120 min.
Reply on: david1 #225331:
Bude sa posilnovat len pracovny den na 30 minutovy interval a len na S50 a S60 (+R po Zilinu na 60 minut). Nedostatocny interval cez vikendy bude zachovany a s katastrofalnym stavom na S20 sa nebude robit vobec nic. Navyse vsetky nove regionalne vlaky pojdu na Nove Mesto, cize na hlavnej stanici mimo tych R nebude posilnenie vobec ziadne.
Reply on: david1 #225329:
A ty považuješ dochádzkovú vzdialenosť medzi nástupišťami 300 m za TIOP? ?
Reply on: Mirtschi #225330:
Veď uvidíme. MD zatial tvrdí a významnom posilnení vlakovej dopravy okolo Bratislavy. Sám som zvedavý čo vypadne z tej štúdie BA uzla.
Tolké dohady o stanici Filiálka... Aj keď sa to ŽSR rozhodnú predsa len zriadiť, tak to dopadne tak, že sa vybudujú akurát dve nástupištia s koncovými kolajami, nejaká menšia výpravná budova na predaj lístkov, prístupový chodník a to bude všetko. A budú tam zachádzať nejaké špičkové vlaky v pracovné dni. Toť všetko, lebo na viac peniaze nebudú.
Reply on: Valec #225324:
Trať sa má zdvojkolajniť a dochádzkové vzdialenosti na MHD nie sú o nič dlhšie ako teraz na Hlavnej.
Reply on: chodec #225300:
Nechceš s tým vážne podnikať a aspoň prevádzkovať tu Filiálku na začiatok v tej minimálnej miere? Keď je to také dôležité, tak choď do toho, pomôž ludom, aby neboli v zápchach! Miesto toho koldokola vypisovania tu, hladaj banku, ktoré by ti na to požičala. Budeš mať vlastnú dopravnú spoločnosť i budovu, nástupište a nikto ti do toho nebude môcť kecať, aké vlaky a odkial, kolko ich budeš prevádzkovať na vlastné podnikatelské riziko. Jediné obmedzenie budeš mať v priepustností tratí. Možno fakt na tom zarobíš a ešte budeš mať aj na postavenie velkej budovy.
Reply on: zakaznik #225318:
Presne tak. Odbudne prestup na L50 a vznikne rýchle spojenie do Vrakune a Ružinova napríklad.
Reply on: S499.1023 #225322:
O čom točíš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.