Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #225279:
ak spravne chapem tvoj myslienkovy pochod obnovy starej stanice, tak tym by si dosiahol akurat tak obsluzenie na trat 110, kde prave jej kapacita je limitujucim faktorom k tomu aby si mohol otocit hustejsiu dopravu z trati 120 a 130 az v DNV (alebo niekde dalej)...
a zrovna tunely ktore su na zhlavi smer lamac su tym naproblematickejsim bodom...
Reply on: 810zssk #225287:
Veď uvidíme čo vypadne z tej nekonečne dlho spracovávanej štúdie BA uzla.. ?
Reply on: david1 #225286:
Skoro ako Filialka ?
Reply on: 810zssk #225285:
Bola.. a final nič z toho.
Reply on: 810zssk #225281:
1, 3 uýž som písal v reakcii na drinka.
2. A ako by si to chcel realizovať? Pojazdná trať IAD?
Reply on: drink #225282:
2. rieši to len 110 ako prejazdy z Ga a TT . Vyzerá to pekne len na tej 110.
120 a 130 tam píše o 30 min. čo je menej ako teraz minimálne na 120.

3. To je reakcia na rýchlosť budovania nových električkových tratí.

Predstanicné námestie je bohužial bloknuté Transprojektom takže možno to bude aj tých tvojich 30 rokov pri rýchlosti našich súdov.
Reply on: david1 #225278:
2. https://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia?dfpi=225265#225265

3. Pretože nemáme peniaze na údržbu mostov, treba postavit, udržiavať a prevádzkovať Filialku ?

A na hlavnú stanicu sa vykašleme na najbližších 30 rokov.
Reply on: david1 #225278:
1. Pozri si napriklad cestovny poriadok viedenskej S40: http://www.oebb.at/file_source/reiseportal/strecken-%20und%20fahrplaninfos/Fahrplanbilder/Fahrplanbilder/kif112.pdf

2. Preco jedine pod zem?

3. #225265
Reply on: david1 #225272:
"Plánovaný S-Bahn"

a sme doma. ba dum tsss...

Žiadny S-Bahn sa neplánuje. To boli len zrovnalove sci-fi nápady v rámci kampane v komunálkach. Nikto ani nevie čo to je. V určitom zmysle S-Bahn máme. Len je potrebné ho optimalizovať. Ale nie vytvárať.
Reply on: S499.1023 #225270:
Brno má navyše aj hlavové nástupištia pre regio vlaky. To by šlo aj tu keby sa obnovila stará stanica.
Reply on: 810zssk #225277:
1. A čo to je? Nie je to spojenie žel.staníc mestskými vlakmi ? U nás v trase napr. Biskupice - DNV či Rača - Petržalka /Rusovce/ .

2. Jedine pod zem. No u nás vieš dobre v akom tempe a akom prevedení sa stavajú nové trate. Rušenie mimoúrovňových križení v Petržalke napr. lebo by nebolo na údržbu mostov...
Filiálka by riešila rozptyl nárazového dopytu na MHD v regionálnej doprave.

3. Daj link, kde si sa rozpisoval.?
Reply on: david1 #225276:
1. Podstatou S-Bahnu nie je "vymetanie stanic".

2. Tento problem si uvedomujem, ale opakujem, Filialka ho nijak neriesi. Riesenim pre Hlavnu stanicu je rozvoj kolajovej dopravy (Stefanikova, popripade Sancova).

3. Prosim, precitaj si prislusny prispevok, kde som to rozpisoval podrobnejsie (15 minutovy interval tam bol len na jednej trati). Okrem toho som tam spomenul nutnost riesit trat 110, ktora je pritomna uz dnes.
Reply on: 810zssk #225275:
1. My máme vlaky , ktoré vymetajú BA stanice? To nie je len úsek DNV - Hlavná.

2. Ako teda chceš zlepšiť priepustnosť týchto ulíc? Na bus pruhy , kde máš 1+1 na vnútromestkom okruhu zabudni.

3. Ako tam chceš nakresliť na štyri trate 15 min.int? 110+Wien,120,130,131
Ďalej samotné EC+R a náklad?

Reply on: david1 #225272:
1. Co je "planovany BA S-Bahn"? S-Bahn su normalne primestske vlaky, to tu mame uz aj dnes, akurat v lepsiom intervale. Uz som nizsie nacrtol ako by som si predstavoval riesenie nosnych primestskych liniek v intervale 30 minut (v useku Hlavna stanica - DNV takt 15 minut), pricom by to vyzadovalo len tri hrany.

2. Rozsirovat ani jednu z danych ulic nechcem.

3. Ja niekde tvrdim ze ma? Lenze podobny problem ma aj Trnavske myto, takze nic nevyriesis, len vyhodis (v lepsiom pripade) par milionov von oknom. Ako som napisal, MHD na Hlavnu stanicu sa dalej da posilnovat. Narazovy dopyt je z podstaty veci problemom uplne kdekolvek - toto sa najlepsie vyriesi tym ze sa zrusi existujuci stav kedy vsetky vlaky idu naraz a tiez tym, ze namiesto 58-voznoveho vlaku raz za 2 hodiny budeme vozit kratsie vlaky kazdu hodinu.
Reply on: chodec #225273:
Kubáčkovci! Chcem Filiálku! Kubáčkovci! Chcem Filiálku!
Niemám rád kubáčkovcou! Moju mať v Mukačeve Kubáček jobal!
Reply on: baran #225250:
Je to trápne ako pripomínam treba čítať s porozumením. Ja som netvrdil, že len napojenie letiska z NM zdôvodnilo megaprojekt. Toho čo tam ku pôvodnej myšlienke Projektu TEN-T kubáčkovci nabalili je podstatne viac, Zrejme o tom Projekte moc nevieš a čerpáš len z diskusie. Tá koľaj na Letisko vyvolala totiž úplnú prestavbu petržalského zhlavia stanice NM (všetky výhybky nové), úplnú prestavbu trolejového vedenia, úplne novú zabezpečovačku a oznamovačka to je maličkosť. Koľaj na letisko od priecestia Ivánka musela ísť do tunela vzhľadom na územný plán Bratislavy a plánovanú a dnes už sčasti aj realizovanú zástavbu. Takže to bol pekný balík peňazí naviac k vlastnej Filiálke.
Reply on: 810zssk #225258:
1.Oproti Viedni tu máš na jednej strane úzke hrdlo a nemáš všetky hrany rovnako dlhé resp. vhodné pre dlhšie súpravy.
Riešením je posunutie nástupíšť no to bude zase mať vplyv na dochádzkovú vzdialenosť k MHD ako je už teraz z nást. č.6
15 min. postávanie nevidím nejak tragicky. Veľa krát to nestačí ani na vykrytie meškania , ktorý si vlak už prinesie. Ideal by to bolo poslať čakať niekam ďalej no si limitovaný priepustnosťou trate 110.

Ako tam chceš neskôr napchať všetky posilové vlaky + plánovaný BA S-Bahn?

2. Ako chceš rozšíriť Šancovú či Štefánikovu. Zrušíš chodníky? Zápchy sú tam už teraz denne. A to sa tam má presunúť IAD z centrálnej časti mesta. /Ukludnenie 29 Augusta, Mickiewiczova/

3. No lebo ráno hlavná má úplne prázdnu MHD ... ? max. v smere na stanicu... nestíha ani v dnešnej dobe odviesť nárazový dopyt.


Filiálka s dvoma nástupištami a 4 hranami určite nezruinuje rozpočet..
Reply on: baran #225264:
Kedysi to šlo aj bez cestových návestidiel, v polovici nástupišťa stál zamestnanec, ktorý červenou zástavkou držanou kolmo na koľaj návestil Stoj.
Reply on: Mirtschi #225267:
Samozrejem, že Praha pohodovo stíha, keby páni výpravcovia nelosovali nástupiště na poslednú chvíľu.
Pre porozvnanie s Bratislavou je vhodnejšie Brno - rozsah stanice takmer rovnaký, hadovitosť nástupíšť ešte horšia, predhistorické elektromechanické ZZ, rozsah dopravy neporovnateľný a žijú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.