Reply on: 810zssk #225229:
ak budem hneď na začiatku hovoriť, že je to drahé a brať to akože "relevantný argument" tak sa nikdy k poriadnemu výsledku nedostaneme. Tak to potom dopadne,že niekto tu v diskusii plače že na hlavnej stanici nie sú ani výťahy, nuž prečo nie sú - nuž preto že to je tiež v istom zmysle drahé, vyžaduje to poriadnu prestavbu batožinového podchodu, zásah do budovy, zásah do nástupísk, rekonštrukciu rozvodov a ktovie čo ešte, nuž a ak ŽSR nedostáva od štátu ani "vindru" nemá ani na údržbu koľaje tak výťahy sú im ukradnuté. Takže treba hľadať optimálne dopravno-technologické a stavebné riešenie, stanoviť časové priority a postupnosť krokov, nájsť zhodu u tých ktorí sú zodpovedný za prevádzku a následne búchať na dvere do štátnej kasy alebo do európskej kasy. Nuž ale keď kubáčkovci majú vyštudované univerzity v Hornej Dolnej ako sa dokážu rozhodnúť a argumentačne zabojovať?
chodec
1./ rozbitie bratislavského uzla
2./ zhoršenie pripojovosti
3./ poloha ZST Filialka na kraji mesta,
4./ centrálna poloha Hlavnej stanice.
Ale zober pri svojom uvažovaní do úvahy skutočnosť, že železničná stanica s historicky použitým názvom Hlavná stanica nie je z dôvodov, ktoré som už v diskusii uviedol rekonštruovateľná do takej podoby aby splnila nevyhnutné dopravno-technologické požiadavky na zvládnutie výhľadovej dopravy. Ak vôbec vieš o čo všetko ide.