Reply on: Mhr1 #225138:
Upokojenie Mickiewiczovej nie je zbytočnosť z pohľadu pomerne silného zaťaženia IAD a vznikajúcich dopravných kongescií ráno aj poobede. V tých stojí aj MHD, a tým sa stáva neatraktívnou a stráca konkurenčnú výhodu oproti IAD pri pohybe cez centrum. To sa týka liniek 207, 208, 212.Ulica môže byť určite príťažlivejšia ako dnes, súhlasím, že ak by bola slnečná, mala by ešte väčší potenciál... ale ako ulica v centrálnej zóne si zaslúži mať kvalitný dizajn a komfortné podmienky pre chodcov, čo sa o nej dnes povedať nedá.
Sú tam viaceré pekné stavby, ktoré môžu mať svoje predpolia.
Ike
A doplním, že Micka by obrovskú pridanú hodnotu nepriniesla. Bolo by to super, ale množstvo z úzkych miest, ktoré sa v súvislosti s Mickou spomínajú, by sa vyriešilo komplexnými opatreniami, ktoré by pomohli celej BA nie len Micke (napr. zákaz parkovania na chodníkoch, parkovacia politika, dopravné upokojenie).
Nemyslím si, že by sa z Micky spoločne s prevádzkou trolejbusou stalo príjemnejšie miesto. To je imho utópia. Dopravne problém nie je. V lete tam bola doprava vylúčená a kolapsy neboli. Ide o to, že tie chodníky sú úzke a nebola by to dvojička Obchodnej.
Absolútne súhlasím so Štefánikovou. A potenciál má aj Štefanovičova s Predstaničným. Len to by bolo na dlhšie lakte.
Úplné sci-fi (tu trocha uletím) by bolo aj zrušenie Sokolskej a vytvorenie obojsmernej komunikácie len pre MHD/PAD (dnešná zastávka) Sokolská - Hl. st. - F. Liszta, pričom by zastávka bola priamo pred vchodom do stanice. Autá by mali HLST zakázanú a najbližšie miesto, kde by sa mohli dostať by bol K+R pruh pre max 10 áut pri dnešnom autovlaku.