Vratme sa k elektrickam:
#225099
#225089
Maju 29T / 30T dva rezimy zatvarania dveri?
- standardny - signalizacia + nasledne zavretie = cca 6 sekund
- zrychleny/nudzovy/vynuteny = okamzite zavretie nezavisle na prekazkach. Napriklad ked niekto umyselne blokuje zavretie dveri, vytrznik a pod? Aktivovane napr. podrzanim tlacidla zatvarania.
Ide mi o to ci taketo privretie je chyba nastavenia, alebo umysel vodica.
#225099
#225089
Maju 29T / 30T dva rezimy zatvarania dveri?
- standardny - signalizacia + nasledne zavretie = cca 6 sekund
- zrychleny/nudzovy/vynuteny = okamzite zavretie nezavisle na prekazkach. Napriklad ked niekto umyselne blokuje zavretie dveri, vytrznik a pod? Aktivovane napr. podrzanim tlacidla zatvarania.
Ide mi o to ci taketo privretie je chyba nastavenia, alebo umysel vodica.
tr3mp
Nová drahá tunelová trať pre mestské vlaky je plytvaním prostriedkov. Ak by už trať v tejto polohe existovala, tak by bolo ok doplniť na nej zastávky (ale len za predpokladu, že to nezníži kapacitu trate, teda ak by bola 3 či 4 koľajná, či bez nákladnej či diaľkovej osobnej dopravy).
Ak by sme mali peniaze na tunelovú trať, tak je omnoho lepšie postaviť tunel pre mestskú dráhu - pri súčasnom stave teda pre električku. Tunelová trať so zastávkami hl. st. - Hodžovo nám. - Nám. SNP - Ml. nivy/Karadžičova - Ml. nivy/Košická a ďalej povrchovo stredom biznis zóny na Ml. nivách by bola nielenže lacnejšia ako železničný tunel popod Dunaj do Petržalky (kde už máme koľajovú dopravu cez most) ale by poslúžila nielen dochádzajúcim ale aj obyvateľom. A pre dochádzajúcich by bola tiež lepšia, lebo by obsluhovala nielen väčšiu oblasť, ale by slúžila narozdiel od Filiálky pre všetkých - aj tých od Malaciek aj od Dunajskej Stredy.