Reply on: dupe #225083:
Tiez som to uz videl. Ak sa dvere zacnu otvarat a este nie su uplne otvorene a vodic da povel na ich zatvorenie, dvere sa okamzite zacnu zatvarat a system proti privretiu nefunguje. Ostatne dvere sa zatvarali standardne. Mozno problem konkretneho voza / vozov?
dupe
Vystupoval som s rodinkou z prostredneho clanku tramvaje 30T. Neskoro sme sa prepracovali k dveram a stlacili dopyt. Dvere sa ani nestihli doplna otvorit a vodic mackol tlacidlo na zavretie dveri. Dvere nas v momente zovreli bez akejkolvek predchadzajucej signalizacie, rukou a nohou som sa ich par sekund snazil roztlacit ale bez uspechu. Musel som zarevat na vodica aby dvere otvoril.
Elektricky su z rovnakeho obdobia ako trolejbusy ktore mali v minulosti problem s extremne dlhym casom 8 sekund na signalizaciu a zavretie dveri, ktora bola skratena na 5,5. Na elektricku by sa podobne poziadavky mali tiez vztahovat, preto mi neni jasne ze nas dvere privreli v priebehu sekundy bez akejkolvek signalizacie.
Skusme teda pouvazovat ci je normalne:
- ze pri otvarani dveri, napriek tomu ze je strbina dostatocna aby presiel dospely clovek, sa mozu dvere okamzite zavriet
- ze ochrana proti privretiu nefungovala, motor pravdepodobne cez klznu spojku tlacil niekolko sekund az do otvorenia dveri vodicom
Stalo sa to aj vam? Bug or feature?