a ako sa v takto ulozenej na ploche da zmenit zastavka? Iba ak na kazdu casto pouzivanu zastavku jeden odkaz, a nezabudajte ze sa bavime o androide . . .
Ja nepoužívam žiadnu aplikáciu, ale normálne idem na mobilný internet, tam mám medzi predvolenými imhd.sk a hneď na titulnej stránke cez "vyhľadanie zastávky" napíšem názov zastávky a dám vyhľadať.
So zástupcami Jaspers som sa stretával a čo si pamätám, boli proti Filiálke. Naopak niektoré poslanecké a volené stálice to pretláčali, hoci nemali predstavu o tom, kto to má financovať.
Ano, proste vyhladam si zastavku ktoru chcem.
Napr. 1. m.imhd.sk 2. hore zadat zastavku 3. klik na virtualnu tabulu.
Alebo pomaha aj priamo do googla napr. "imhd zochova virtualna" a hned som tam.
V tomto pripade je aplikacia naozaj inteligentnejsia ako uzivatel.
Obávam sa, že netušíš nič o náplni práce Jaspersu.
A nápad pchať do jedného tunela trať TEN-T a nosný systém MHD (na oklamanie Zrovnala a Spevavca) bol vskutku dementný.
Ja som o Jaspers nenapísal ani čiarku. Ja chcem len vedieť, kto je vinný za to, že nová petržalská električka má dvojrozchodnú trať. Kto ten projekt vymyslel, kam až to malo viesť (na ľavom brehu Dunaja) a kto a prečo to zastavil. Všade sa píšu len inotaje.
A kedze neviem ani ako prihlaseny editovat svoj prispevok (ani spoznamkou EDIT), este doplnim . . . ako v tej aplikacii zistim cas trasy? Ja viem ze sa to da naplanovanim, ale ked uz idem, idem zvecsa jednou linkou, resp. viem ze ked tu nastupim na X, tak na zastavke Y vystupim, ale kolko trva cesta? Nikto nevie . . . Proste preco niesu na linke casy v prvom stlpci ako na papierovej forme? Otvorim linku, pozriem jedna zastavka, druha, odpocitam a mam cca cas trasy.
mobilna aplikacia imhd . . . virtualna tabula. Polozil som dotaz na autora, ale ziadna odpoved. Jedna sa mi o to, ze ako postupovat. Vyber zastavky podla gps je fajn vec, ale obcas narazite a ked nemate alternativvu vyberu, tak ste skoncili.
Syn isiel mimo, zastavka Prievozska. Chcel vediet, kedy presne pojde bus. Reku nieje problem, otvorim virtualnu tabulu, zapnem gps, ale zobrazi mi iba zastavku Pazitkova, ktore je od Prievozskej asi 200 m ale opacnym smerom. Neexistuje ziaden sposob ako ziskat data inej zastavky ako vyberie aplikacia.
Odchadzam, som na Stefanikovej v BA, mozem ist na hodzovo, alebo na nam. Fr. Liszta. Ale neprovnam ako odkial kedy co pojde, lebo aplikacia vyberie za mna jednu zastavku a neexistuje sposob sa dostat na odchody inej zastavku. To mam rad, ked je aplikacia chytrejsia ako uzivatel.
Ma niekto nejake ine riesenie? Pytam sa, preco sa neda alternativner vybrat zastavka, ved zoznam zastavok je v aplikacii, ci vari nie?????
To by ma zaujimalo preco teda tie staticke data nema na nejakom FTP odkial si ich moze ktokolvek stiahnut. Toto su take zatvoreno-otvorene data - poskytneme, ale len ak sa nam bude pacit na co ich pouzivate a ak nas nenahnevate. Smiesne. Chapal by som takyto pristup od sukromnej firmy, ale mestska firma poskytujuca sluzbu za verejne prostriedky by mala byt transparentnejsia.
Obdobne dynamicke data by mali byt poskytovane cez API po zaplateni poplatku (a optimalne diferencovane podla toho ake data vlastne uzivatel chce - GPS poloha, meskanie, atd., pripadne interval aktualizacie).
Aj keď dopravný podnik dáta o bratislavskej hromadnej doprave nezverejnil pre všetkých, tvrdí, že k dispozícii ich vie poskytnúť hocikomu, kto má záujem využiť ich na uľahčenie života pre cestujúcich.
Okrem Googlu a Hopinu malo zatiaľ o ne záujem zhruba ďalších päť spoločností. Napríklad Translata.
Kým statické dáta dopravca ponúka záujemcom zadarmo, za dynamické si musia zaplatiť.
„Ide o symbolickú sumu, ktorá nám pokryje náklady na ich zhromaždenie a sprostredkovanie. Je to približne 60 eur za mesiac," povedal Áč.
S499.1023
A nápad pchať do jedného tunela trať TEN-T a nosný systém MHD (na oklamanie Zrovnala a Spevavca) bol vskutku dementný.