Reply on: TomJ #224575:
Problém s celodennými deviatkami je primárne v tom, že sa malo jednať len o zmenu výpravy vozidiel na jednotlivé linky. Dnes je výprava taká, aká bola pred Vianocami, s výnimkou toho, že 10 kačíc vypravovaných pôvodne na linku 8 je dnes vypravovaných na linku 6+9 a štyri KR súpravy z linky 9 boli presunuté na linku 8. Z toho vyplýva, že na viditeľnú zmenu vo forme väčšej ponúkanej kapacity nasadzovaním dlhších vozidiel by bolo potrebné zmeniť štruktúru vozového parku v jednotlivých vozovniach. Na tom sa pracuje a niekoľko T3P by malo byť presunutých do Krasňan – prvou by mala byť súprava 7785-86. Aj keď počet voľných vozov klesne s odstavením 7602-10 (ale neskôr sa dorovná so zaradením 7303-04 do premávky). S vzkm to nemá nič spoločné, to je skôr štatistický údaj.Pokiaľ ide o príspevok #224574: Pôvodne sa uvažovalo nad variantom 6+8, pretože linka 8 potrebovala posilniť najmä v rannej špičke a v poobednej špičke po 16. hodine, keďže je jedinou električkovou linkou spájajúcou Obchodnú a prestupný uzol Blumentál s prestupným uzlom na Trnavskom mýte. Počas sedla a večera postačujú vozidlá K2S. Z toho dôvodu mala byť prehodená výprava medzi L6 a L8, čím by sa zabezpečilo zlepšenie parametrov v špičke na L8, vrátili by sa primerané vozidlá na L6 a na L9 by ostali celodenne primerané 30-metrové vozidlá. To si však vyžadovalo nasadenie o 4 ks TT/29/30T viac na úkor 4 ks K2S a k tomu zatiaľ neprišlo. Práve preto sú na L9 aj počas špičky kapacitne nepríslušné vozidlá K2S.
Valec
Deti môžeš zapísať do ľubovoľnej školy (zo Slanca ich veľa chodí do škôl v Rači a Krasňanoch), lekára si môžeš vybrať kde chceš, obchody s vlastnou MČ nemajú už vôbec nič spoločné.