Len nie po upchatej Račianskej. To by dopadlo ako s L156 alebo teraz skracovanou L75.
Keď sa vybuduje Horská ul. na štandartné rozmery tak môže ísť vrchom.
... späť Hubeného ak to tam dovoľujú komunikácie) - Experimentálka - Barónka - (Tbiliská ?) - Detvianska a ďalej ako L52. Môžu na to nasadiť elektrobusy a tie nabíjať na konečnej vo vozovni.
Na Potočnú nech zachádzajú spoje L56, tie čo nejdú ku Kauflandu.
Ja mam osobne dlhsie predstavu linky Voz. Krasnany - Racianska - Pekna cesta - Kadnarova* - Kubacova - Baronka - Alstrova - Potocna. Stacil by tam nejaky minibus (teoreticky elektricky) s celodennym 30' intervalom. Umoznilo by to narovnanie 56ky v Raci (zrusenie zachadzky cez Baronku) a normalnu obsluhu Potocnej, lebo tie dva pary denne su fakt vysmech.
(* Jednosmerna cast Kadnarovej by sa v smere do Kraksnan obchadzala cez Hubeneho).
Aj tak neverím, že to zrušia bez náhrady. Z Kadnárovej to je už pekná prechádzka na električku.
Tam by mali zaviesť vymeták v trase Slanec - Rača na začiatok s minibusom.
Hej je tam toho pomenej , keď hlavne ráno stojí v zápche po Vinohrady. Od Vinohradov sa však vie poriadne naplniť.
Primárne však historicky slúžil na návoz/zvoz zamestnancov do Meopty , SK kartografie a tlačiarní.
Veď to je asi aj posledný ex expres v pôvodnej trase.
Zopár kačíc je na deviatke žiaľ celodenne. A treba asi v tomto tlačiť skôr má mesto než DPB, lebo súprava sa berie ako dva vozy, preto vypravuje DPB kačice v takom počte, lebo mesto si neobjednalo viac vzkm.
A ešte sa vraciam ku kačiciam na e-9. Dnes okolo 16. hod. išla ešte z Ružinova K2S na e-9! Videné na Trnavskom mýte. To je akože ešte sedlo??? Na môj vkus tá špička začína príliš neskoro a v tejto dobe ešte na devine kačica - to už ide vyslovene proti cestujúcej verejnosti... Neviete, dokedy jazdia odpoludnia do a z Ružinova kačice?
Ako je to taaaak zložité si sa mohol presvedčiť pri reko Špitálskej. Radšej otvorili trať bez zastávky, ako riešiť milión povolení na jej dodatočné vybudovanie na pôvodnom mieste. Ináč by tá trať bola uzavretá dalšie tri mesiace..
To, že JD i Kr chcú mať rovnomerne rozdelené delené služby (špičky) by som ešte chápal. Ale prečo sa K2S z e-6 zamieňajú s e-9, to naozaj nechápem. Kľudne by sa mohli na Šafku vymieňať s e-8, kde by v sedle tie kačice nevadili. Asi sa väčšina z nás zhodne, že vypravovať kačice a nevypravovať dvojice T3P je choré. Pritom riešenie tu je - postupne odstaviť najstaršie K2S (tak, ako budú nabiehať na VP, SP), zakonzervovať, nechať v Kr pod strechou a vypravovať naviac T3P. A ak do predĺženia Petržalky nebudú nové vozy, tie zakonzervované by dostali príslušný stupeň opravy a vrátili by sa do prevádzky.
A ešte k začiatkom e-6. Hlavným zmyslom tejto linky je relácia Šafko -> Karlova Ves. Začínať na Jesenského a ísť rovno do KV je hlúposť, kvôli tomu potom ide prvý spoj zo Šafka až o 15:47. Čiže pre študentov často nezmyselne neskoro. Ak by sa vymieňali s e-8, tento problém by nebol, keďže pri začiatku i konci služby by vždy išli až na Šafko. Kde je vôľa, tam je cesta, hovoril klasik. Prečo tu tá vôľa nie je, nechápem.
Mhr1