Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marosko12 #223252:
Vodičov do toho prosím nepleť. NESMÚ nič nastavovať, klíma pracuje v automatickom režime...
Reply on: Mike #223263:
Preferencia na zaklade vysielacky/palubaku samozrejme problem nie je (ba priam je to idealne riesenie, lebo umoznuje zohladnovat aj naskok/meskanie), problem je ze to funguje len pri prihlasenej sluzbe. (A druhy problem je ze tie sluzby do palubakov sa proste nepripravuju, lebo niekomu vedenie DPB umoznuje sa v praci flakat a zaroven poberat mzdu.)
Reply on: S499.1023 #223257:
Dlhé roky sa robila na základe detektorov = povelových trolejových kontaktov, slučiek v koľajách, alebo PIR kamier. Ale je 21. storočie, tak sa dohodlo že sa zvolia moderné bezkontaktné technológie, a električka (vozidlo) sa prihlási na základe signálu z vysielačky / palubáku .. Teda v podaní DPB iba pri prihlásenej službe ?
Reply on: marosko12 #223252:
Odporucam zopakovat 1. stupen ZS - najma gramatiku a citanie s porozumenim...
Reply on: CePo #223256:
To je tak ked ma niekto ako napln prace pitie kavy, namiesto pripravy dat do PP... V normalnej firme by ten clovek bol uz aspon 50 krat vyhodeny.
Reply on: Ike #223258:
Sú aj také križovatky.
Reply on: S499.1023 #223257:
Ja som si naivne myslel, že je to dané polohou vozidla ? ?
Reply on: CePo #223256:
To je tiež idiocia, robiť preferenciu naviazanú na službu.
Reply on: Solider #223255:
Nie su nahrate ziadne sluzby na L1, takze ziadna preferencia a ani sa nezobrazuju na tabuliach. Podobny problem je dnes na 39, posilove 80 smerom k cintorinu, X3, atd.
Reply on: Ike #223254:
Zrejme linka 1 nemá v palubáku nahratý výlukový CP.
Na Štefanovičovej nefunguje preferencia. Videl som tam dnes tri električky dávať prednosť vozidlám idúcim po Mýtnej resp. Žilinskej.
Reply on: marosko12 #223252:
DOBRÝ VEČER


TOTO NIE SÚ STRÁNKY DPB A.S. ...... MY ELEKTRIČKY NEPREVÁDZKUJEME ....



DOBRY DEN



P ROSIM VAS PRECO V ELEKTICKACH ESTE STALE IDE KLIMA KED TAM IDE STUDENY VZDUCH JE TO NEZNESITELNE PRECO SU NENI ZASKOLENY SOFERY ABY TU KLIMU BUT ZASTAVILI ALEBO PUSTILI TEPLI VZDUCH. HLAVNE SA TO TYKA ELEKTICKY C. 4 DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED.
Reply on: fanatikmhd #223250:
Aj ked nie som zastanca bateriovych pohonov, v takejto prapodivnej situacii, ak by sa z nejakeho dovodu musela stavat trat bez troleja (napr. v historickom centre), inak ako bateriami to nema zmysel riesit. Najma kvoli tomu ze cela infrastruktura vo zvysku siete je na to nachystana - priame dobijanie z troleja.

To uz by tramvaj rovno mohla za sebou tahat generatorovy privesak ?
Offtopic
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/prvni-vodikova-tramvaj-zacala-vozit-cestujici-obsluhuje-okoli-cinskeho-tchang-sanu-1339105

Komentáre k tomu? Plusy, mínusy? Keď to tak vidím, rozmýšľam, čisto teoreticky, takýto stroj nepotrebuje trolej. Nebolo by možno zaujímave vlastniť cca 30ks takýchto strojov, a pri predlžovaní tratí by stačilo na začiatok len koľajovo (lacnejšie) a až po nejakom čase dostavať trolej? V podstate dobrý dojazd, výdrž, rýchle plnenie.... Celkom použiťeľné pre hybridy ako Vajnory či Bory(DNV) s tramtraťou 🙂

Reply on: Joyki #223241:
? ? ? krásna integrácia
Reply on: Andy #223245:
O zabranovani nezrozumitelnosti velmi tazko hovorit v situacii kedy polovica liniek MHD jazdi podla prazdnin a polovica podla skolskeho roka...
Reply on: Andy #223245:
No je, o dosť. Vo vlaku sme sa netlačili, aj keď z Ivanky zopár ľudí stálo, aj na cestách je menej áut, aj na P+R pri staniciach.

Nezrozumiteľnosť spôsobuje presne toto, že PAD jazdí prázdninovo a MHD nie. (Skôr by mala PAD jazdiť ako cez vyučovanie, viem)
Reply on: Andy #223245:
To bola odpoveď k MHD 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement