Na Galványho ulici máš viacero firiem ktorí ch zamestnanci využívajú aj MHD. A L96 má okrem rannej špičky počas školského roka celodenný interval 20 minút.
V podrobnostiach o zmenách v DNV to máš celkom pekne rozpísané. Zmenili sa tam mierne prepravné prúdy a tomu aj prispôsobili linkovanie a intervaly.
Medzičasom pribudol OC Bory Mall ,kde sa aj navýšila obsuha pri L21. Už nie je až tak potrebné mať linku v 7,5 min.int. spájajúce Tesco Lamač s DNV. Posilnila sa aj L29 /ex.28/ čo zlepší spojenie DNV s centrom.
Inak takúto obdobnú "logiku" používa aj KDI pri posudzovaní vhodnosti BUS pruhov - tak sa potom nedivme, že rôzne "Magdy" to takto vnímajú. Jednoducho, celé zle!
Výjazdy z vozovní sú nasledovne:
Od Vozovne Trnávka: 61 smer HLST, 74 smer HLST aj Vlčie hrdlo, 75 smer Krasňany, 84 smer Dúbravka a po novom aj tie linky 20 a 29.
Od Vozovne Jurajov dvor: 59, 196 (tá to má aj tu v CP) a jeden spoj linky 98 smer OD Slimák a ďalej do Petržalky.
Od Vozovne Petržalka: všetky linky odtiaľ vypravované okrem 80 a 91/191 (tie cestujúcich pri výjazde berú až od Jasovskej resp. Slnečníc).
Zaujímavé, že aj na linkách 20 a 29 budú v určených časoch dojazdy smer Vozovňa Trnávka s cestujúcimi. Zaujíma ma však: Výjazdy z vozovní sú v súčasnosti na ktorých linkách? Kedysi tu na imhd boli aj v CP niektoré a teraz sa dajú nájsť iba cez Plánovač cesty? Čiže na zastávkach bez smartfónu pripojeného na internet sa ľudia o týchto spojoch nedozvedia. ?
A v súčasnosti existuje interné pravidlo, že výjazdové a dojazdové spoje (úsek mimo bežnej trasy) má nízku prioritu pri hradení záložným vozidlom? Išli ste niekto v takom úseku záložným vozidlom? A predčasný odchod do 59 sekúnd zo zastávok (okrem prvej zastávky) je naďalej povolený?
A som zvedavý na interval na linke 20 cez prázdniny, že či bude v poobednej špičke naďalej 12-minútový alebo ho zhoršia na 15-minútový?
Prečo budú práve takéto zmeny v CP od 2. 10. 2017? ? Linka 20 bude v takmer prázdninovom režime, poobede každých 12 minút [namiesto doterajších 10, ktoré zostali len medzi 13 - 14 h do DNV kvôli školákom]. Nie je to tak dávno keď medzi Dúbravkou a DNV premávali linky 20 a 22 (neskôr 120) v tom poobede v preklade 7,5-minúty... Už dávnejšie bolo zhoršenie keď z prekladu 15-minút (linky 20+120) zostala v sedle iba 20 s intervalom 20-minútovým. TESCO Lamač nebude mať s týmito negatívnymi zmenami problém?
A to výrazné zníženie počtu spojov na linke 23 premávajúcich až na Mláku je určite prispôsobené reálnemu dopytu? Posledný spoj odtiaľ 15:19 h a cez víkend žiadny? Tam už nie je ubytovňa? Pešia dostupnosť je tam dlhá... Nepoteší sa ani zopár ľudí využívajúcich zastávku Vápencová (aj keď odtiaľ to na 20-ku nie je až tak ďaleko).
A to predĺženie linky 21 až k VW2 zaplatí v celom rozsahu Volkswagen? Oproti súčasnému stavu (počet spojov na linke 24) je to veľmi výrazný niekoľkonásobný nárast počtu spojov. Predpokladám, že to bude voziť hlavne vzduch... Určite sa však potešia obyvatelia panelákov na J. Jonáša, ktorí vďaka predĺženiu linky 21 budú mať asi najlepšie spojenie verejnou dopravou v histórii.
Nech šľak trafí celú bratislavskú hromadnú dopravu. Vraj aktuálne je meškanie spojov cca 5-20 minút. 205-ka chodí raz za štvrť hodiny, dnes smerom z Rádiovej vynechal spoj 17:23 aj 17:38, a tak prišiel až spoj 17:53, t.j.meškanie 30 minút. Takže sa nedivte, že ľudia nechcú chodiť mestskou hromadnou dopravou. Máte ešte veľa čo robiť, aby ste boli za pekných.
Neviete či aj na zastávke Tománkova smer mesto sa bude robiť nový asfalt alebo čo? Na Hany Meličkovej smer Kuklovská je už starý asfalt vyhádzaný a vyzerá to že aj na Tománkovej to budú robiť, obidve zastávky sú posunuté o kúsok a nikde žiadna info o tom že čo sa deje...
david1
Ja by som videl napr. L63 po Trnavské mýto, ale s int 7,5 min.v špičke. Ďalej stačí L204 a 53.
Po Avion posilniť L61 v jej vyťaženejšej trase okolo Martinského cint.