:OT: v nedelu sa chystajú fanúšikovia Petržalky cestovať električkou z odchodom o 9:36 z Fareského do Rače na stretnutie, takže bude veselo v danej eline
A čo takto ušetriť vzkm a netočiť ju súčasnou trasou, ktorú už dnes aj tak obsluhujú dve linky, ale pekne z nástupiska smerom L65 hneď doľava popod D1, zastávka Pharos a na kruháči naspäť? Čiže namiesto jedmosmerne 3,0 km by to bolo ponovom jedným smerom iba cca 1,5-1,8 km... A v pohode by pri rovnakých vzkm vyšiel aj int 20 so "zákonno-prestávkovými" pauzami. Keďže namiesto 6 km/kolo by to bolo max 3,6 km/kolo...
Videl som jej vyuzitie. Ale pri hodinovom intervale by sa nijak nezlepsilo, prave naopak. Tym ze budes MHD robit nepouzitelnou toho vela nevyriesis. Ak mame pocit ze to tam obsluhovat netreba, tak to zrusme. Ak to obsluhovat treba, tak dva spoje za hodinu su zaklad. Linka MHD jazdiaca menej ako kazdu pol hodinu nema existovat, okrem ucelovych (26, 92..).
Urcite by som teda isiel skor po tom ako tu linku zatraktivnit.
Videl si jej využitie niekedy? Nie je tam jednoducho dopyt v súčasnej trase. Na čo na to míňať zbytočne vozokm.
&Petto
V súčasnej trase by určite bolo riešenie aj vybrané spoje z L63.
No ak by mala poriadne obslúžiť danú obchodnú a administratívnu zónu tak to by klbák v tých uličkách nedal resp. dal s problémami pre všade parkujúce autá v okolí Kiky.
Využívanie L130 po krematórium bude viacmenej náhodné pri tom intervale ako pri L38. Rozlúčky majú int. 45 min. od 8:00 do 17:00 tak aspoň to mohli zladiť. No skôr išlo o požiadavku na obsluhu Obi a priľahlého prázdneho OC.
Až na to, že linka 38 premávala aj cez víkendy a sviatky od rána až do večera. A išla do Krematória priamejšie ako pôjde linka 130. V každom prípade sa mi páči táto malá pozitívna zmena (teoreticky sa tým zlepší spojenie aj do OC Storeland a vedľajšieho Obi).
Do / z Vrakune a Podunajských Biskupíc s SAD Dunajská Streda v rámci Bratislavy cestuje určite viac ľudí ako len traja za rok... Aj keď na tých istých trasách premáva aj zaintegrovaný Slovak Lines. Ja som videl cestovať ľudí v SAD Dunajská Streda aj medzi Rusovcami a Ekonomickou univerzitou.
Som zvedavý kedy budú v IDS BK zaintegrovaní spolu s Arriva Trnava. Takisto som zvedavý či bude zaintegrovaný ten pripravovaný vlak v úseku "Petržalka - Rusovce". Pre porovnanie: Vlaky do Viedne medzi Hlavnou stanicou a DNV sú zaintegrované. Škoda, že medzi Petržalkou a ďalšími stanicami v Bratislave (okrem Rusoviec) budú naďalej premávať iba nákladnè vlaky (a asi raz za rok aj mimoriadne historické osobné).
A určite by sa niekomu niekedy zišlo cestovať aj seneckou linkou Arriva Trnava z Patrónky napr. na Račianske mýto...
Inak vsimol si vobec dakto ze linka 130 bude predlzena od 4.9. az ku Krematoriu? Cim vlastne takmer 100% nahradi volakedy zrusenu málo využívanú 38čku ? ?
Este nejake zmeny ste postrehli ? Okrem idiotskych prekladov elin na radialach ?
Taká istá ako tá, ktorá má na svedomí, že tu https://goo.gl/maps/33yWo6dBASS2 od stĺpa vľavo (vrátane celej zastávky) nahradili po 35? rokoch betónový chodník za asfaltový, pričom o 2 roky sa bude celý tento priestor búrať pri stavbe električky. Poznám XY miest v Petržalke, kde sa mohol opraviť chodník v rovnakom stave ako tu, s tým že by tam vydržal dlhšie ako 2-3 roky.
Osobne si myslím, že spoje Arriva Trnava a SAD DS by sa mali tiež zaintegrovať do IDSBK.
Čo sa týka vnútromestskej prepravy, existuje nejaká štatistika, koľko ľudí to využíva a na akých úsekoch?
Videl som zaujímavý úkaz: Vodič dopravcu Arriva Trnava automaticky umožnil prepravu cestujúcej z Rače v smere na ASMN (predal jej lístok). Zaujímalo by ma či mala cestujúca na CL uvedenú skutočnú nástupnú zastávku. Totiž aj v aktuálnom CP majú poznámku "Preprava cestujúcich medzi zastávkami v obvode MHD Bratislava je vylúčená." http://portal.cp.sk/Data/pdf/L207416_170515_53733.pdf
Pre porovnanie: Ďalší zatiaľ nezaintegrovaný prímestský dopravca SAD Dunajská Streda prepravuje cestujúcich v rámci Bratislavy za ich kilometrickú tarifu už niekoľko rokov.
Nepáčia sa mi takéto nezmyselné obmedzenia. V autobuse boli ešte voľné miesta na sedenie, takže platiaci cestujúci by sa podľa môjho názoru nemali z nejakého byrokratického dôvodu odmietať, a preto ja súhlasím s rozhodnutím tohto vodiča. Veď je to vnútroštátna linka dotovaná z verejných zdrojov.
Úmyselne neuvádzam ktorý spoj to bol v ktorý deň, aby som to neuľahčil vedeniu Arriva Trnava ak by sa o tomto mojom príspevku náhodou dozvedeli...
Joyki