Ďalšia možnosť, hoci trochu komplikovanejšia, je obísť to cez Rakúsko. Počas nejakej mimoriadnosti pred pár rokmi tak nejaký vlak išiel. Len tam je problém, že úsek Ganserndorf - DNV je neelektrifikovaný.
Pamätám si pred niekoľkými rokmi vopred plánovanú výluku keď som išiel z Bratislavy EC do Brna. Za stanicou Kúty išiel vlak odklonom cez Gbely a Holíč do Hodonína. Tam mimoriadne stál, lebo vozne obehla lokomotíva (či ako sa to hovorí), a teda zvyšok trasy na Břeclav, Brno atď. pokračoval v opačnom radení vozňov - takže z pohľadu cestujúceho pokračoval akoby v protismere.
NAD za osobáky dnes podvečer zabezpečila ČD alebo ZSSK? Je to autobus slovenského alebo českého dopravcu?
A zaujíma ma ako to vyzerá v praxi keď cestujúci z EC nemajú NAD a tí z Os majú. PRÍKLAD: Z Břeclavi do Lanžhotu ide na linke S53, predpokladám, že náhradná súprava (asi ten motoráčik čo tam jazdí väčšinou), lebo slovenský poschoďák do Břeclavi neprišiel. Do motoráčiku nastúpi veľa ľudí, dovezú sa do Lanžhotu a tam sa nezmestia do autobusu smer Kúty?
A tie EC čo píšu, že pôjdu spojené, to ich dve lokomotívy naraz potiahnu? A to koľko vagónov bude mať jedna súprava? 20? V takom prípade sa na niektoré stanice ani nepomestia...
K tej časti oznamu že v Regio busoch to funguje, príbeh z 8.8 . PCL zakúpený cez internet u DPB 30.7 a 8.8 pri prvom požití PCL v regoio buse sa zápis neuskutočnil a predalo to lístok za plnú cenu bez započítania úseku s platným PCL ( Na konte v IDSBK bol lístok zapísaný a v systéme DPB tiež) ?
Ani omylom. To by taký Keith Richards musel zomrieť ešte pred narodením. Len tak mimochodom, chlast a cigarety áno, ale s psychofarmakami mal skúsenosti minimálne, len v mladosti.
Dozvedel som sa to práve počas skúšky kapely... Vieš si asi predstaviť ako nás to všetkých "potešilo", najmä v súvislosti s tým, že jeden človek s ním osobne dávno hral...
Inak ten Blumentál nie je vôbec dobre spravený. Dnes som tadiaľ šiel autom s tým, že dodržím všetky predpisy a neohrozím ani jedného chodca. Čakal som tam asi 5 minút, za mnou nervózny vodiči až to jedna vodička električky nevydržala a pustila ma. Teraz v špičke pri výluke na Špitálskej sa ta zastávka úplne míňa účinku.
Ocakavam, ze dlhorocny expert dokaze pochopit, ked sa niekto pomyli v teme, ktoru sleduje na urovni lepsie informovaneho vlciaka. Vsak urcite vies, ze toho vela neviem ohladne dopravy
A ak planuju vynechanie 20-22 spojov na linke s intervalom (a cislom) L32, tak to je dost vynechanych odchodov (vynechat cca 33-36% spojov v prazdninovom rezime len na jednej linke...)
Neviem o žiadnej nevypravenej LINKE ani v Nitre ani v Bratislave. A očakávam, že dlhoroční diskutujúci na dopravnom serveri budú rozlišovať medzi LINKOU a SPOJOM, najmä ak tu je na túto tému článok. A s nevypravenými spojmi bojujú nielen v Bratislave či v Nitre, ale aj v Essene, Duisburgu, Mülheime, Kolíne (nad Rýnom) etc.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos