Debilne riesenie, o tom potom. Na druhu stranu si myslim ze by vodici v cisteni mali byt ako tak zaangazovani. Minimalne v style skontrolovat na konecnej voz, povyhadzovat odpadky nech sa tam nevozia cely den a pobuzerovat vecer upratovaciu firmu nech naozaj upratuju ako maju. (chapem dalsie dementne riesenie, od toho je tam pracovnik co by to mal riesit, zacarovany kruh)
Videl niekto z pritomnych vodicov aspon raz ze pracovnici upratovacej firmy upratovali vsetko co oficialne maju v naplni prace? Napr. cistenie a dezinfekcia madiel.
Vidim ze v DPB to opat raz "vyriesili" kralovsky... Namiesto toho aby sa konecne systematicky zacali kvalitne upratovat vozidla (od coho sa plati ta firma?), tak sa vymyslaju taketo pseudoriesenia, ktore budu viest akurat k tomu ze sa zabetonuje stav vo zvysnych vozidlach..
Na každej prevádzke boli vybraní vodiči, ktorým bola zverená starostlivosť o čistotu v ich pridelenom vozidle. Upratovacia firma sa ich nedotkne, všetko čistenie a umývanie je na vodičoch. Ako odmenu za to by mali dostať peniaze naviac na čistiace prostriedky, plus garanciu, že ich voz nepôjde na nočák + nemal by to mať iný vodič ako pridelený (resp. iný iba veľmi zriedkavo).
Predpokladám, že si narazil na jeden z týchto vozov.
Dnes som zazil sok. Urban #4045 na 94 s absolutne cistym interierom. Podlaha ziarila cistotou, bola snad cistejsia ako ked odisiel z fabriky.
Neviem ci za to moze vodic a mop prichystany vo voze, alebo sa hecla upratovacia firma, kazdopadne dakujem ?
Taký Remiáš by dnes už asi nežil, keby v 96. v maďarských potravinách nakupoval s platobnou kartou.
Peniaze nie sú len zábava na dobré časy. Myslím, že tým, čo odmietajú platobné karty štvrtej strany ide skôr o princíp. (Okrem toho existencia hotovosti teraz ako jediná bráni zavedeniu záporného úroku na vklady.)
Na FB som nenašiel, ale tu http://www.dpb.sk/pre-cestujucich/cestovny-listok/ (dole). Vybaveniteľné spísaním preberacieho protokolu na ktoromkoľvek predajnom mieste ? Seriózne ? Keďže lístok slúži ako "doklad o zaplatení" a mne ako cestujúcemu nevznikla žiadna škoda tým, že je nepotlačený (do nákladov by tak akurát neprešiel) tak na to nemám sebemenší dôvod. DPB v novom odseku ďalej uvádza "Precestované lístky – označené v označovači v prostriedkoch MHD sa nevymieňajú", z čoho mi vcelku jednoznačne vyplýva, že podnik pripúšťa, že môžu byť použité na cestu. https://www.zilinak.sk/prispevky/4439/citatelovi-vydal-automat-dpmz-zle-vytlaceny-listok-chyba-na-nom-jeho-hodnota DPMŽ sa vyjadrili, že by tento uznaný nebol, keďže by nebol v "štandardnom stave", ale nakoľko sa na tento nevzťahuje žiadna z prípadných definícií tohto v podmienkach, tak by im za pravdu dal nanajvýš tak Harabinov senát.
A len pomimo dodám, keďže ZŤP v ZA zrejme používajú lístky a možno aj z automatu, tak by to slabo alebo nevidiacim z objektívnych príčin uznali ? Alebo celkovo si inak máme všetko skontrolovať, možno aj dôležitejšie veci ako to či je vozidlo spôsobilé na premávku a vodič v poriadku ? Nemyslím, našťastie časy kedy skutočne bolo lepšie sa presvedčiť sú už skoro preč (aspoň zatiaľ) ?
Možno pre zaujímavosť... začala sa aktualizácia softu v OCL DPB (verzia 115), ktorá by mala o.i. vyriešiť aj problémy s označovaním papierových lístkov.
dupe
Neviem ci za to moze vodic a mop prichystany vo voze, alebo sa hecla upratovacia firma, kazdopadne dakujem ?