Reply on: 810zssk #221863:
S intervalovým zobrazením som sa stretol v princípe vo dvoch podobách - v dávnej minulosti to bolo napr. v Bratislave pri trolejbusovej linke 12 aj neskôr pri električkovej linke 12, kde sa jednak odchody nezmestili do riadku (t-12 int. 3 min., e-12 int. 4 min,), jednak bol interval krátky ale nepravidelný a presné časy nedodržiavané. V takejto podobe sa to používa aj dnes v civilizácii, kde skutočne je skôr zmysluplná informácia, že cca. do 5 minút niečo príde. Druhá podoba bola sovietska, kde je cestovný poriadok zverejňovaný spôsobom, že v päťmetrovej výške na prevese visí označník a na ňom je namaľovaný akýsi približný interval. Väčšinou je to rozdelené na časti dňa (špička r, sedlo r, špička p, sedlo p, večer, noc) a informácia je aspoň ako-tak relevantná. S extrémom som sa stretol vo vtedy ešte neokupovanom Sevastopole, kde v periférnej riti (ale na veľkom sídlisku) bol na označníku uvedený "interval 3 - 57 minút". Výsledkom takéhoto prozákazníckeho prístupu bolo o.i. aj to, že na jeden trolejbus pripadalo tak desať maršrutiek.
piggee