"Okolo roku 2020 bude však potrebné už nahradiť najstaršie kačice a aj prvé T6 prípadne T3G, keďže nemajú GO. Takže nové električky áno, ale nie hneď teraz!"
Ono to nefunguje tak, ze dnes si objednas elektricku a zajtra ti ju dovezu do vozovne.
Ak okolo roku 2020 chces nahradzat K2, nejake T6 a este aj nakupovat nove vozy pre druhu etapu Petrzalky (co nutne bude), tak dnes je najvyssi cas to zacat riesit aby v priebehu 2018 mohli byt objednane.
V ktorej časti popoludňajšej špičky vidíš potrebu duplákov na L7? Ja v piatky po 15tej vidím vystupovať z nej tak 30 ľudí na Vinohradoch. A dokonca, ako sa skončil semester, tak aj v rannej špičke je to akurát na ešte prijateľne plnú K2Sku.
z 8 na 7-8 nie je moc posilnenie, hoc 15 spojov a 16 spojov/hodinu je posilnenie dakych 6,66% ked uz sa chceme hrat s cislami. Ale aspon lepsie bude pasovat k inym linkam ten 7-8 min. int. ?
Otázne je, ako by sa to čudo vysporiadalo napr. zo stále viditeľnými pozostatkami VDZ na Lamačskej z roku 1998, kedy sa z usporiadania 2+2 stalo 2+3, ale o množstve povýlukového a neodstráneného značenia v meste. ? To je podľa mňa skutočná technologická výzva. ?
Ci je pri takych kratkych odstupoch interval 4 min alebo 3,75 min (pri 7,5 min na linku) je z mojho pohladu uz jedno. Aj ked v realite sa moze stat, ze kvoli posunu na cele minuty by boli niektore spoje plnsie...
Presne tak. L7 a L8 vidim uz coskoro s potrebou duplakov a L7 uz aj v poobednej spicke do Race nielen rano. Zahustenie intervalu si neviem predstavit, inak sa rozbije 8min interval resp 4min na radiale.
Samozrejme, že v Číne ako obvykle nič nevyvinuli ale okopírovali. Systém pod názvom Optiguide vyvinula firma Matra aje v prevádzke s autobusmi Renault (neskôr Irisbu) Civis. Občas to zostrelí nejaký stĺp, keď naprší/nasneží/zmažú sa čiary, tak to nejazdí ale inak fasa systém, taký francúzsky...
Nemyslim si ze, stav bude dostatocny ak sa urobi Petrzalka 2. Hoc aj keby boli 1,3,6,8 v Petrzalke tak to bude velmi na hrane s vypravou a ci ma zmysel kacica v Petrzalke o tom dost pochybujem. Takisto ale pochybujem aj tom ze v spicke budu postacovat vyhradne 1,3 kedze budu rychlejsie v centre ako motkajuce sa busy Mostom SNP ci Apollom rano.
Inak ale zažil som jedno ráno v MBCC, že kryt sponad zadného skla bol položený na zadnej trojsedačke, akurát neviem, či spadol za jazdy, alebo ho schválne dali dole. Takže čo nie je, ešte môže byť.
Neviem, čo máte niektorí s nákupom nových električiek. T.č. ich nepotrebujeme, veď ani T3.P nie sú dostatočne využívané. Súčasný stav bude dostatočný aj na predĺženie na koniec Petržalky a aj keby tam jazdili 4 linky (1,3,8 a špičková e-6 s kačicami). Okolo roku 2020 bude však potrebné už nahradiť najstaršie kačice a aj prvé T6 prípadne T3G, keďže nemajú GO. Takže nové električky áno, ale nie hneď teraz! Oveľa dôležitejšie sú rekonštrukcie tratí. Načo je nová električka, keď má pomalú jazdu 30 alebo dokonca 10 km/h! Nové električky budú potom dobré aj ako náhrada kačíc, len dúfam, že sa nakúpi niečo normálnej veľkosti 32 m a nie 22 m ako v KE (tam to ale pokladám za rozumné, radšej hustejší interval s menšími vozmi, než dlhá električka raz za 20 minút). Lebo v BA máme reálne len 2 linky, ktorým vyhovujú 20-22 m vozidlá: e-2 a e-6 (a možno odpoludnia e-7). Ak by do PE jazdila e-6, tak ani tam a zostala by len e-2, kde by mohli doslúžiť tie kačice s novými skriňami + 7135.
A neviete náhodou, či sa rekonštrukcia Špitálskej využije konečne aj na opravu výhybiek na X Krížna - Vazovova?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Ono to nefunguje tak, ze dnes si objednas elektricku a zajtra ti ju dovezu do vozovne.
Ak okolo roku 2020 chces nahradzat K2, nejake T6 a este aj nakupovat nove vozy pre druhu etapu Petrzalky (co nutne bude), tak dnes je najvyssi cas to zacat riesit aby v priebehu 2018 mohli byt objednane.