To je presne ako bezplatná doprava pre všetkých v úseku Kúty-Brodské a späť. Nekontroluje sa, nevydáva sa, český sprievodca je schovaný u rušňovodiča. Všetci sa tvária, že pohoda. ?
Rakusky sprievodca je skoleny na tarifu ZSSK? O tom mam teda vazne pochybnosti. Navyse, dokaze rakusky sprievodca kontrolovat doklady ZSSK vo forme BCK a ITD? A ak aj rakusky sprievodca zisti ze nemas listok pre Kittsee Gr. - Petrzalka, ako ti vyda pre tento usek CL podla tarify ZSSK?
Odhliadnuc od toho ze rakusky sprievodca to ma na haku..
Zaujimave, nakoniec sme dostali informaciu (od ZSSK), ze predsa rakusky sprievodca ma opravnenie riesit cely usek Petržalka - Kittsee (aspon tak som to pochopil)...
No obrovská... debili nevedia čítať NENASTUPOVAŤ, ani tabule nevidia Košice - Žilina - Bratislava hl.st. na dverách, ani hlásenie nepočúvajú.
Minule došiel R z Košíc tiež pár minút pred odchodom R do Košíc, kt. tam ešte nebol pristavený, a hlásili 5x za sebou, že vlak tu jazdu končí, prosím vystúpte, ale aj tak sa tam drbali. Potom, že prečo má LSNS a Smer+SNS také preferencie. ?
O mesiac sú tu letné prázdniny. Je už isté, či sa konečne začne rekonštruovať aspoň električková trať na Špitálskej, alebo to zostane zatiaľ tak ako ostatné trate?
Ale že ho to vôbec bavilo riešiť wohnouta...
Pokiaľ to nie je špinavé, nemá to ostré hrany, nikoho to neohrozuje a vliezlo to dverami dnu, tak to neriešim. Rovnakými dverami to totiž v cieli cesty vylezie von...
A dovolím si Ťa poopraviť: Kde sa zmestí kočík, zmestia sa aj dva bicykle. Len treba chcieť a vedieť to rozumne naskladať.
Súhlasím, už tu bolo spomenuté, ak u autobusoch to nie je problém, prečo by to malo byť problémom pri električkách a trolejbusoch? Takáto nejednotnosť a nepochopiteľný úmysel bude len vyvolávať zbytočné konflikty s cestujúcimi, ak to budú vodiči iniciatívne riešiť.
Veď vždy mal prednosť kočík pred bicyklom. Nebol s tým žiaden problém.
Terajší prípad je jednoducho buzerácia zo strany vodiča. O 23 hodine je miesta vo voze a hlavne v nočnej električke z Petržalky viac ako dosť.
Cyklista mohol dostať defekt alebo mohol mať iný technický problém. To si má zavolať nákladný taxík alebo v smere do Rače čakať na nočák lebo cez deň tam žiadna autobusová linka z centra nejde?
Netuším, kde výhovorkyňa prišla na tento ultimátny dôvod. Ja som napísal objektívny stav tak, ako je. Nie je to o zabezpečovaní bicyklov, ale o nemožnosti ich umiestnenia. Pri T3/T6/K2 je miesto na predstavku osobitne oddelené od miesta vyhradeného na kočíky, teda existuje miesto separátne pre kočíky a separátne pre bicykle, čo v typoch 29T/30Tr/31Tr nie je.
Peon