Velka pochvala panovi vodicovi. Takito vodici robia MHD v Bratislave lepsou a bezpecnejsou.
Clovek sa potom citi vo vozidle bezpecnejsie, ked vidi, ze vodicovi niesu pravidla lahostajne a urobi poriadok. A dotycny s bicyklom si ako vobec dovolil nastupit bez opytania a postavit sa na nahodne miesto, kde si on zmyslel. Dalej si myslim, ze by mala byt zakazana aj prepeava psov, kedze, ludia, co nastupia so psom vobec nedodrzuju pravidla. Neopytaju sa, ci vobec mozu nastupit, nedodrzuju urcene miesto pre psa, a pes nema nahubok, alebo mu ho hned po nastupeni daju dole. V dnesnej dobe, ked cestujuci nedodrzuju vobec pravidla a robia si co chcu, su takito vodici potrebni.
Určite nie. Bližšie je to možno k okraju budovy. Lenže aj v prípade, že pacient ide ležať a nie iba na polikliniku v pravom prednom krídle, musia buď tou poliklinikou prejsť kvôli vyštreniam alebo sa zastaviť na registrácii v jej vestibule.
Nie je to dáky obrovský rozdiel, ale od Nem. Kramáre je podľa mňa lepší prístup.
Na Pražskej stávajú niekedy aj 3x do týždňa ? raz sú ráno a raz popoludní ? v poslednej dobe najviac stávajú pandúri v stredovom páse na konci Mosta SNP smerom do Petržky ?
Asi uz je ina doba. :-S Ale pamatam si, ze po zriadeni BUS pruhov v Petrzalke na Panonskej pred Novym mostom tam cca 3 mesiace pravidelne inkasovali, kym sa vodici nenaucili, ze sa tade nejazdi.
V živote som nič také nevidel. Keď bol pokusne BUS pruh na Štefánikovej, tak som videl ako cez neho jazdia autá. Upozornil som na to policajtov, ale tí ma ignorovali. Nič nepovedali, otočili zrak preč a odišli.
Uzkorozchodna zeleznica bola postavena vo Waitovom lome (statny kamenolom) medzi Devinom a Bratislavou v roku 1925 (vlastne len obnovena, lebo tam bola aj do r. 1919), sluzila na dopravu horniny z lomu k Dunaju (krizovala cestu Devin-BA), neviedla do DNV, povodne bola s ludskym pohonom. Na Sandbergu bola zase lanovka k Morave.
V DNV bola este jedna uzkorozchodna zeleznica, ktora viedla z Vapenky pozdlz zeleznicnej trate k ZST DNV.
To s tou ž. zast. DNV je len domnienka, možno tunajší pamätníci vedia viac. Zastávka sa však vyskytuje na starých mapách presne v lokalite Štokerauská vápenka a v 70. rokoch z máp postupne mizne. Dnes je tam iba akýsi náznak nakladacej plošiny popri trati. Ale to sú len domnienky z čítania máp a satelitných snímkou ? No iný význam tej zastávky ako nákladná zastávka pre vápenku si neviem predstaviť.
Ike: Tak vďaka, to je veľmi zaujímavé. O tomto som nevedel a veľakrát som sa zamýšľal o tom, prečo si stavitelia vybrali takú náročnú trasu.
Teraz už viem
TeBeCe
V DNV bola este jedna uzkorozchodna zeleznica, ktora viedla z Vapenky pozdlz zeleznicnej trate k ZST DNV.