vidim ze si asi nezazil situaciu, ked na Bajkalskej bola zastavka pre linky 54, 22, 120 a pod. este pred krizovatkou s Trnavskou. cesta pred krizovatkou v mieste byvalej zastavky je 4 prudova a vzhladom na neprejazdnost pravych jazdnych prudov si to mnohi vodici vybavili tak, ze zastali v lavom a ludia sa motali cez 3 jazdne pruhy pomedzi auta. Ak bol vodic poctivka a cakal v zacpe, stratil tam v priemere 10 minut.
jedna vyhrada k najnovsim 15TRMkam by aj bola... stresne vetraky na poslednych 4 "pokazili"
suhlasim s tym, ze vyhladavanie chyba, svojho casu som sa to aj chystal spravit, ale najprv mi chybali materialy (DP nechcel poskytnut) a neskor zas dostatok volneho casu. Ono to vyhladavanie zas az tak jednoduche nie je. A co sa tyka poskytovania informacii, dost sa napriklad cudujem, ze este niekto nevymyslel nieco na principe info350 ze posles SMS v neakom formate ze odkial kam a kedy chces ist a ono ti to posle nazad cim a kedy to odchadza... este k pristupu DP... ked som s nimi pred asi 2 - 3 rokmi o tomto hovoril (davno, ze ? :-)) tak najlepsie vyjadrenie od nich bolo asi take ze nech nieco spravim, ukazem im a oni si to potom mozno vezmu. Odvtedy viem aspon to ako tie poriadky asi generuju ale z dovodu toho ze to uvadzali ako vnutrofiremne tajomstvo a z dovodu zeby niekto mohol spravit nieco lepsie a hl;avne lacnejsie ako to co pouzivaju neboli ochotni poskytnut opis struktury ich databaz a ani ich obsah v neak pozmenenej forme. add algoritmus vyhladavania: prob je napriklad s riesenim zastavok kde bus zastavuje 2x pri tej istej jazde, (zachadzky, boli uz spominane) resp. vyhodnostu "expresnych" liniek, ktore maju na rovnaku dlzku trasy menej zastavok....
Martiner, ked by bolo spravene vyhladavanie, casy su uz malina, ale myslim ze uspechom bude vyhladavanie ked zadas mena zastaviek a nie ze z ulice na ulicu. ale ak sa ti chce spravit, nech sa paci, len som zvedavy ako si postavis databazu, ze na ktoru zastavku mas ist a ci je napriklad vyhodnejsie preslapat o 100 metrov viac a ist priamo ako na najblizsiu zastavku a s 2 prestupmi... a to nevravim o uliciach majucich aj niekolko km...
zlikvidovanie sidliska ako ciela z displayov nepovazujem za najrozumnejsie, ked stojim napriklad na Safku, a potrebujem ist 1 zastavku do petrzalky a som tupy a neviem ze ovsiste je v petrzalke, tak neviem ci mam do tej 88-ky vliezt alebo nie...
hej a mozem zavidiet beusovi, ktoremu budu behat pod oknami plynofikovane karosy 3tej kolony a mne budu pri baraku smrdiet a vrcat ikarusy ktore preraqdia na 2 kolonu
tot zatim vsjo, konecne som docital :-)) 2 tyzdne som tu nebol, vyberali mi nieco z krku, v piatok sa dozviem ci to bolo ok alebo ma budu este osvecovat a krmit neakym svinstvom (teda ci to bolo nezhubne alebo zhubne:-))
jedna vyhrada k najnovsim 15TRMkam by aj bola... stresne vetraky na poslednych 4 "pokazili"
suhlasim s tym, ze vyhladavanie chyba, svojho casu som sa to aj chystal spravit, ale najprv mi chybali materialy (DP nechcel poskytnut) a neskor zas dostatok volneho casu. Ono to vyhladavanie zas az tak jednoduche nie je. A co sa tyka poskytovania informacii, dost sa napriklad cudujem, ze este niekto nevymyslel nieco na principe info350 ze posles SMS v neakom formate ze odkial kam a kedy chces ist a ono ti to posle nazad cim a kedy to odchadza... este k pristupu DP... ked som s nimi pred asi 2 - 3 rokmi o tomto hovoril (davno, ze ? :-)) tak najlepsie vyjadrenie od nich bolo asi take ze nech nieco spravim, ukazem im a oni si to potom mozno vezmu. Odvtedy viem aspon to ako tie poriadky asi generuju ale z dovodu toho ze to uvadzali ako vnutrofiremne tajomstvo a z dovodu zeby niekto mohol spravit nieco lepsie a hl;avne lacnejsie ako to co pouzivaju neboli ochotni poskytnut opis struktury ich databaz a ani ich obsah v neak pozmenenej forme. add algoritmus vyhladavania: prob je napriklad s riesenim zastavok kde bus zastavuje 2x pri tej istej jazde, (zachadzky, boli uz spominane) resp. vyhodnostu "expresnych" liniek, ktore maju na rovnaku dlzku trasy menej zastavok....
Martiner, ked by bolo spravene vyhladavanie, casy su uz malina, ale myslim ze uspechom bude vyhladavanie ked zadas mena zastaviek a nie ze z ulice na ulicu. ale ak sa ti chce spravit, nech sa paci, len som zvedavy ako si postavis databazu, ze na ktoru zastavku mas ist a ci je napriklad vyhodnejsie preslapat o 100 metrov viac a ist priamo ako na najblizsiu zastavku a s 2 prestupmi... a to nevravim o uliciach majucich aj niekolko km...
zlikvidovanie sidliska ako ciela z displayov nepovazujem za najrozumnejsie, ked stojim napriklad na Safku, a potrebujem ist 1 zastavku do petrzalky a som tupy a neviem ze ovsiste je v petrzalke, tak neviem ci mam do tej 88-ky vliezt alebo nie...
hej a mozem zavidiet beusovi, ktoremu budu behat pod oknami plynofikovane karosy 3tej kolony a mne budu pri baraku smrdiet a vrcat ikarusy ktore preraqdia na 2 kolonu
tot zatim vsjo, konecne som docital :-)) 2 tyzdne som tu nebol, vyberali mi nieco z krku, v piatok sa dozviem ci to bolo ok alebo ma budu este osvecovat a krmit neakym svinstvom (teda ci to bolo nezhubne alebo zhubne:-))
Turbo
stojim si na zastavke *** pri Slimaku smerom do mesta. Vidim ako sa na mna ruti T6A5 7943+44 na linke 5/1. Pri prejazde krizovatkou v posledny moment navesti "volno" pusitl piesok a tak-tak zastavil pri oznacniku a kudol prachu sa prehnal zastavkou ! :(((. Bol som cersatvo okupany a uz som mal plne vlasy prachu ! :(( Dosiel som teda k nemu a ze co to malo byt !? A on mi na to ukazal knihu vozidla kde boli same zapisy ze voz nebrzdi. Povedal ze 7943+44 ma ist v blizkej dobe do ustrednych dielni kde mu okrem ineho maju vymenit vsetky trakcne motory. Ale ten piesko ma nastval. Koxso, toto nech nerobia! Ved si predstavte take Racianske myto, kde je vela ludi a pustit im piesok! Teda! Ale ked som ho "sprdol" tak isiel pomalicky, cca 35 km/h a uz nepieskoval. Aspon po racko, kde som vystupil.
d3k0>
6601 uz dosla?????????? ja som mysle ze zajtra! Dufam ze ju niekto cvakol. Ja som nevedel...