Rozumiem, čo máte vy, resp. autorka blogu na mysli, ale bohužiaľ ide o to, že nejaký čas trvá aj postup revízorov vozidlom. To znamená, že napríklad jeden začne kontrolovať spredu a druhý zozadu a cestujúci, ktorý stojí pri stredných dverách, má obvykle práve tú minútku-minútku a pol čas, kým k nemu prídu. Ciže ak by bol čierny pasažier a platila by tá tolerancia, tak by mu vlastne stačilo poslať SMS lístok po začatí lustrovania vozidla a potom by sa mohol vyhovárať presne, ako tá slečna.
Ja by som skôr išiel cestou zvýšenia platnosti lístka o niekoľko minút (5?) a zároveň osvetou pomocou kampane, že radšej si ten lístok poslať nie 2, ale radšej 3, či 4 minúty pred príchodom vozidla. Alebo aspoň tou osvetou. Lebo ešte viac, ako netolerantných revízorov, je špekulantov.
Len pre informáciu. Pôvodne Zlínske trolejbusy 161 a 163, v Bratislave označené ako 6316 a 6317, sa po > 2 rokoch odstavenia dočkali presunu (o tom tu už bola reč) a konečne aj zaradenia na Ukrajine. Konkrétne v Ivano-Frankovsku pod #191 a 192. Zdroj: Zpravodaj Kroužku městské dopravy Praha, Ročník XLV (2017) Číslo 5 (459).
Aby bolo jasné, s organizovaním tejto akcie nemám nič spoločné, ani spomenutú organizátorku nepoznám osobne. A zrejme sa jej ani nezúcastním. Len som vtedy uviedol, že MBCC ***to najväčšie, čo DPB má, a nepredpokladal som, že budú ochotní obetovať aj niečo iné ako žltú Karosu
Akcia bude určite na vlastné riziko, v tomto problém nevidím, ak sa niekto rozhodne riskovať v tom buse udlávenie, či udusenie, jeho problém. Skôr by ma zaujímalo, kto bude zodpovedať za prípadné škody na vozidle (a ideálne aj za náklady spojené s prevozom, čistením, atď.)
Už ozaj neviete čo od samej dobroty??? Keď sa niekomu niečo stane, potom som zvedavý na tie vykrúcačky... Ak by som rozhodoval za DPB, rovno hovorím, nejdem do toho...!
Ten voz ak pojme hoc aj len 300 ludi tak ten klb (zrejme SOR NB18) to neda - hlavne ta 1,2 seria ktora nepresla spevnenim. ? . No skor si myslim ze tam bude 741 CNG
Petto