Inak ratali ste niekto cenu noveho klbaku ? Vychadza to 372 000 / klbak. V roku 2014/2015 sa kupovali SORky za 308 000 / klbak. Co vyzera ze to budu CNG verzie - ktore su vzdy o cca 10-20% drahsie ako diesel verzie. A odlisnosti v specifikacii medzi vozmi v 2017 a 2014 vyrazne neboli.
No potom mi to tu smrdi podvodom / kartelom . Ako take 2.Iveco vedelo ze SOR sa prihlasuje s CNG verziou ? A prihlasilo sa zrejme tiez s CNG kedze bolo drahsie. Ved keby sa Iveco prihlasilo s dieslom tak to vyhra . Predsa CNG verzie neboli nijak v tendri bodovo zvyhodnovane. ☠
Velmi podozrive je potom aj pozicanie SOR NBG12 2990 aby si na nom vychytali muchy tesne pred vyhlasenim vysledkov.
Za čo mám 4 mínusky? ? Čo som tam také strašné napísal? Veď to nie je nejaký off-topic a súvisí to s verejnou dopravou v okolí Bratislavy. Sú to moje postrehy a [verím, že zaujímavé] otázky. Čo je na tom zlé? ? Namiesto mínusiek by som privítal keby mi na to niekto seriózne zareagoval...
Tak stahovat sa z KV-DD nema pre mna zmysel, kedze mam lacny najom a auto by sa mi v dlhodobom horizonte oplatilo viac ? A je celkom absurdne, ze pre neschopnost DPB kupit autobus s poriadnym interierom/dostatocnym posilnenim linky sa musim stahovat, aby som nemusel cestovat ako dobytok ?
moznosti je ovela viac. chodit viac peso (pesia trasa v dlzke L32 je celkom v pohode), prestahovat sa blizsie k praci, najst si pracu blizsie k bydlisku, .... ?
Oranzovy Citelis s tym, ze by bola stvorka pri dverach namiesto priestoru pre vozik a ostal velky priestor na statie oproti strednym dveram, by naozaj nebola od veci
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe